پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.4

اولین رای باشید!

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  1.4 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

– Added more than 100 new players to the database
– New boots: adidas adiZero Prime Black/White/Electricity, Nike MV Superfly II Windchill/Obsidian/Blue
– New faces: Cordoba, Di Maria, Gebhart, Pinto, Olic, Rensing, Rossi, Wesley, Vidosic, Ze Roberto
– New kits: 1860, Aris, Brazil, Classic Argentina, Classic Brazil, Classic England, Classic France, Classic Germany, Classic Italy, Classic Netherlands, Duisburg, France, Hannover, Iran, Kuwait, Lecce, Metalist, Napoli, Oberhausen, Saudi Arabia, Sevilla, Uzbekistan, Villarreal
– NEW TEAMS: Standard de Liège & Trabzonspor
– Transfers up-to-date 22/01/11

 

 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، اگر چنانچه پچ های قبلی بازی را نصب نموده اید ، به محل نصب بازی رفته و فولدر PES 2011/kitserver را به کل پاک کنید. اگر هم از پج های قبلی استفاده نکرده اید ، نیازی به این کار ندارید. حال به نصب پچ  بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2011/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

توضحات: برای اجرای Master League و یا Become A Legend دقت داشته باشید که از Switch استفاده کنید. تصویر زیر ، راهنمای موضوع می باشد. برای مشاهده عکس ، بر روی آن کلیک کنید:

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود PESEdit 2011 Patch 1.4:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود