نرم افزار تیم ویور TeamViewer Free 14.1.9025 + Corporate 12.0.88438

5/5 - (2 امتیاز)

نرم افزار تیم ویور TeamViewer Corporate ابزاری کم حجم سبک و خوش ساخت است که تحت ویندوز و مک به شما امکان دسترسی به هر کامپیوتری که به اینترنت وصل و این ابزار بر رویش نصب باشد را با در اختیار داشتن ID و شماره رمز آن کامپیوتر فراهم می کند. از نرم افزار تیم ویور TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . نکته ی مهم اینکه TeamViewer را می توانید روی هر کامپیوتری که بخواهید بدون اینکه سطح دسترسی Admin در آن داشته باشید اجرا کنید چون بی نیاز از نصب می باشد، و این یعنی خیلی راحت از کافی نت ها و سایر جاهای دیگر که دسترسی به اینترنت فراهم باشد می توانید به کامپیوتر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

دانلود-نرم-افزار-تیم-ویوور

ضعف نرم افزار تیم ویور TeamViewer Free که نسخه رایگان این نرم افزار می باشد، در اینجاست که فقط به شما اجازه ی برقراری تماس با یک سیستم را می دهد و اگر بخواهید سیستم دومی را ریموت کنید باید ارتباط خود را با سیستم اول قطع نمائید. ضمنا می توانید با استفاده از آن کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد. نرم افزار تیم ویور برای استفاده ی شخصی رایگان است که البته سایت دانلودها پکیج کامل و کرک شده این نرم افزار را در اختیارتان قرار می دهد.

info

TeamViewer 11 is a simple and fast solution for remote control, desktop sharing and file transfer that works behind any firewall and NAT proxy. To connect to another computer just run TeamViewer on both machines without the need of an installation procedure. With the first start automatic partner IDs are generated on both computers. Enter your partner’s ID into TeamViewer and the connection is established immediately. With many thousand users worldwide TeamViewer is a standard tool to give support and assistance to people in remote locations. The software can also be used for presentations, where you can show your own desktop to a partner. This application also is VNC compatible and offers secure, encrypted data transfer with maximum security.

سیستم مورد نیاز

Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 / Vista / XP
Windows 2000 / Millennium Edition / NT (Service Pack 6a, at least IE 5.5) / 98
Windows Server 2012R2 / 2012 / 2008R2 / 2008 / 2003 / 2000
Windows Home Server / Home Server 2011

راهنمای نصب

اگر نرم افزار را تا به حال نصب نکرده اید لطفا:

1) نرم افزار را در حالت Personal (گزینه هایی که در ابتدای نصب می آید) نصب کنید.

2) پس از اتمام نصب، مطمئن باشید آنتی ویروس شما غیرفعال بوده و نرم افزار Teamviewer به طور کامل بسته است. حال، فایل اجرایی موجود در پوشه Crack را  در محل نصب کپی کنید و به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

3) بر روی گزینه Patch کلیک کنید تا عملیات پچ انجام شود.

4) نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

 

اگر نرم افزار را قبلا نصب کرده اید لطفا:

1) ابتدا دقت کنید که نرم افزار حتما به طور کامل بسته باشد. سپس از طریق Programs and Features نرم افزار را به طور کامل Uninstall کنید.

2) وارد پوشه appdata خود شوید. برای ورود به این پوشه 2راه دارید:

2-الف) دستور %appdata% را در استارت منو ویندوز تایپ کنید و سپس Enter را بزنید تا فولدر نشان داده شود.

2-ب) به آدرس C:/Users/YOUR_USERNAME/AppData/Roaming مراجعه نمایید. (دقت کنید این پوشه Hidden می باشد و باید آن را از بخش Tools -> Folder Options -> View -> Show hidden files, folder and drivers فعال کنید).

3) پوشه Teamviewer و هر آنچه که به آن مربوط می باشد را به طور کامل حذف کنید.

4) پوشه Teamviewer واقع در آدرس C:/Program Files (x86) را به طور کامل حذف کنید.

5) گام های مربوط به نصب نرم افزار را در حالتی که تا به حال نرم افزار را نصب نکرده اید، دنبال کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

– دانلود نسخه رایگان Free Version با حجم 21 مگابایت

– دانلود نسخه Corporate با حجم 14 مگابایت

– دانلود نسخه Premium/Enterprise با حجم 18 مگابایت

– دانلود نسخه قابل حمل Corporate Portable با حجم 47 مگابایت

– دانلود برای سیستم عامل مک macOS با حجم 33 مگابایت

————————–

توجه: نرم افزار TeamViewer آی پی (IP) های کشور ایران را تحریم کرده است و برای استفاده از آن نیاز دارید IP خود را تغییر دهید برای این کار از پروکسی ها استفاده نمایید.

نکته! جهت استفاده از جایگزین نرم افزار تیم ویوور برای ایران، لطفا از نرم افزار AnyDesk استفاده نمایید.