دانلود دوبله فارسی شاهزاده و قورباغه – The Princess and The Frog 2009

4.3/5 - (3 امتیاز)

 

The Princess and the Frog BDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|انیمیشن به صورت دوبه فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 720p می باشد|

 


 

نام انیمیشن: The Princess and the Frog – شاهزاده و قورباغه

ژانر: انیمیشن، موزیکال ، رمانتیک ، خانوادگی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۹۷ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

دوبله فارسی

مدیر دوبلاژ: مهرداد رئیسی

IMDB

خلاصه داستان: کارتون پرنسس و قورباغه بر اساس افسانه ای معروف طراحی شده است و دارای داستانی جذاب و دیدنی است که موجب سرگرمی کودکان و حتی بزرگسالان نیز می شود. این انیمیشن در مورد شاهزاده خانمی است که بر خلاف تمامی شاهزاده های کارتون های والت دیزنی، سیاه پوست می باشد. داستان از آنجا شروع می شود که پرنسی توسط جادوگری خبیث به قورباغه تبدیل می شود و پرنس نیز برای رهایی از این جادو باید توسط پرنسسی بوسیده شود. پرنس برای پیدا کردن پرنسس به سفری خطرناک و هجان انگیز ره سپار می شود و در مسیر به دلیل اینکه به شکل قورباغه است ماجراهای سرگرم کننده متنوعی را تجربه می کند و پس از طی مسیری طولانی و طاقت فرسا پرنس شاهزاده خانم مورد علاقه خود را پیدا می کند، اما آیا شاهزاده خانم بوسیدن قورباغه ای زشت را قبول خواهد کرد؟

 

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare     Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare     Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare     Mediafire   Direct Link

 

 دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

 توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود