آپدیت سرویس پک ۱ نرم افزار Vue 9 xStream SP1 Build 9005960

اولین رای باشید!

Vue 9 نرم افزاری بی نظیر در طراحی و خلق جلوه های گرافیکی و هالیوودی می باشد ! این نرم افزار در ساخت و اجرای معروفترین فیلم های دنیا همچون Avatar مورد استفاده قرار گرفته و همواره در بسیاری از فیلم های روز دنیا از آن استفاده می شود. امروز ، سرویس پک شماره ۱ این نرم افزار به همراه تعداد بسیار زیادی پلاگین برای آن عرضه شد که شما می توانید در این پست آن را دریافت نمایید. این نرم افزار ، طراحی های پیش فرضی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن ها در سایر نرم افزارهای گرافیکی و طراحی همچون ۳ds Max, Maya, LightWave, Cinema 4D و Softimage  از آن استفاده نمایید. تمامی گرافیک ها و طراحای های خود را در نرم افزارهای روز دنیا به همراه ابزار طبیعی این نرم افزار رندر کنید و در اختیار همگان قرار دهید. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت کاربردی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 توضیحات: دقت داشته باشید که این فایل ، تنها آپدیت بوده و برای اجرای نرم افزار ، به اصل نرم افزار احتیاج دارید. پس تنها در صورتی این آپدیت را دانلود و نصب نمایید که نسخه ورژن ۹ این نرم افزار بر روی سیستم شما نصب باشد و خواهان نصب سرویس پک ۱ بر روی آن باشید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود نسخه ۳۲بیتی:       Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

 

دانلود نسخه ۶۴بیتی:       Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

 

دانلود پلاگین های جدید:    Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود