دانلود بازی LEGO Pirates of the Caribbean

5/5 - (1 امتیاز)

استودیوی TT در این بازی سعی کرده که شخصیت ها بیش از پیش کارآمد باشند. به همین دلیل قدرت های جالب و بسیار متفاوت دزدان دریایی را به آن ها داده است. یکی دیگر از قسمت هایی که برای اولین بار در این سری از بازی قرار گرفته، این است که تیم شما در بازی می توانند به هشت نفر افزایش پیدا کنند. استفاده از دکمه Y یا مثلث به شما این اجازه را می دهد که اعضای تیم خود را مدیریت کنید. آن ها همیشه در صفحه کنار شما حضور ندارند، به همین دلیل می توانید آن ها را به جایی هدایت کنید که نیاز بیشتری احساس می شود. این بازی همانند نسخه های گذشته روی تمام پلتفرم ها حتی ۳DS هم عرضه شده است. ازی روی کنسول های دستی کاملا تک نفره خواهد بود، اما دقیقا مانند نسخه های دیگر طراحی شده اند. البته چند قسمت جدید هم برای این نسخه ها در نظر گرفته شده اند. به طور مثال مراحل بازی در کنسول های دستی کوتاه تر طراحی شده اند و روند گیم پلی هم آسانتر شده است. همچنین حالتی به نام Street Pass Mode هم در نسخه کنسول های دستی قرار دارد که به بازیکنان اجازه می دهد مبارزه های مختلفی که قبلا پشت سر گذاشته اند را با شخصیت های جدید دوباره بازی کنند. بازی روی کنسول ۳DS به صورت ۳D طراحی شده است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

 

منبع توضیحات: وبلاگ پی سی گیم سیتی

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP(SP3)/Vista/Windows 7
Processor: Pentium D 3.0GHz / Athlon 64 X2 Dual Core TK-53
Memory: 1GB RAM
Hard Drive: 8GB of free space
Graphics: GeForce GT 120 / Radeon HD 2600 XT

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. سپس در هنگام بازی از شما درخواست سریال می شود. هر سریالی که مایل هستید را وارد نمایید و سپس به ادامه نصب بپردازید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. روش کرک و نصب بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۲۶ خرداد ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود