مجموعه بی نظیر ادوبی با نام Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection

1/5 - (1 امتیاز)

سال پیش ، شرکت معروف و محبوب ادوبی ، نسخه CS5 تمامی نرم افزارهای کمپانی خود را تحت پکیج های متفاوتی عرضه کرد که با استقبال مثل همیشه بی نظیر مردم سرتاسر دنیا روبرو شد ! امسال نیز ، این شرکت نسخه CS5.5 نرم افزارهای خود را در اختیار کاربران سرتاسر دنیا قرار داده که بسیاری از مشکلات نسخه پیشین را برطرف نموده و آپدیت هایی در زمینه کار با نرم افزار به سمت هرچه بهتر شدن آن صورت گرفته است. این مجموعه شامل جدیدترین نسخه های نرم افزارهایی هست که تا به حال شرکت ادوبی به ساخت و ارائه آن ها پرداخته است. شما می توانید در ادامه مطلب لیست نرم افزار های موجود در این مجموعه بی نظیر را مشاهده نمایید. این مجموعه ، یک پکیج هوشمند برای طراحی های دیجیتالی شما می باشد. می توانید از نقاشی های طبیعی لذت ببرید ، به طراحی های ۳بعدی خود بپردازید ، به صورت پرسپکتیو طراحی کنید ، و … . از ویژگی های بارزی که در نسخه جدید نرم افزارهای شرکت ادوبی مورد توجه قرار گرفته ، افزایش سرعت نرم افزارها و راحت تر شدن کار با آن ها می باشد. البته راحتی نه به معنای کاهش امکانات ، بلکه با امکانات بیشتر و پیچیدگی کمتر ! به زبان ساده شما می توانید ماجرای زندگی روزمره خود را در هر زمینه ای ، اگر می خواهید به دنیای دیجیتال تبدیل کنید ، در این مجموعه بیاید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه فوق العاده را به صورت رایگان و برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

لیست نرم افزارهای موجود در مجموعه Adobe Creative Suite 5.5 Master Collection:

Photoshop® CS5 Extended
Illustrator® CS5
InDesign® CS5.5
Acrobat® X Pro
Flash® Catalyst® CS5.5
Flash Professional CS5.5
Flash Builder® 4.5 Premium Edition
Dreamweaver® CS5.5
Fireworks® CS5
Contribute CS5
Adobe Premiere® Pro CS5.5
After Effects® CS5.5
Adobe Audition® CS5.5
Adobe OnLocation™ CS5
Encore® CS5
Bridge CS5
Device Central CS5.5
Media Encoder CS5.5
Integrates with:
CS Live online services 1,2

 

 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، فایل اجرایی MasterCollection_CS5_5_LS1.exe را اجرا نمایید تا صفحه نصب نرم افزار نمایان شود. در هنگام نصب نرم افزار ، از شما درخواست وارد کردن سریال می شود ، در این صفحه ، بر روی گزینه Install this product as a trial کلیک کنید و به ادامه نصب بپردازید. پس از اتمام نصب ، به فولدر Crack مراجعه نموده و از طریق فایل اجرایی adobemasterkeygen55.exe سریال نامبری برای ویندوز دریافت نمایید و و آن را در بخش Provide a Serial Number وارد نمایید. پس از اتمام این مرحله و نصب کامل و نهایی نرم افزار ، به محل Crack\WIN مراجعه نمایید و فایل اجرایی disable_activation.cmd را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. حال سیستم خود را ریستارت کنید و سپس از مجموعه استفاده نمایید. روش نصب و کرک تست شده و کاملا سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این مجموعه بی نظیر نهایت استفاده را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود