دانلود بازی Dungeon Siege III Collection برای کامپیوتر – نسخه GOG و ElAmigos

5/5 - (4 امتیاز)

سری محبوب Dungeon Siege تا به حال راه زیادی رفته است. این بازی ابتدا برای Microsoft بود و دو نسخه از این عنوان توسط شرکت Gas Powered Games عرضه شد که هر کدام عناوین قوی در سبک RPG بودند. در سال ۲۰۰۶ شرکت Take-Two امتیاز این بازی را خرید و عناوین مختلفی تحت عنوان Dungeon Siege عرضه کرد و پس از آن Square Enix صاحب این بازی شد. این کمپانی یک عنوان RPG اصیل می خواست، پس بنابراین آن ها به سراغ یکی از خبره ترین استودیوها در سبک RPG رفتند که نتیجه، ساخت Dungeon Siege III توسط Obsidian است.

بازی Dungeon Siege III دوباره ما را به Kingdom of Ehb بازمی گرداند. در حالیکه فرقه Legionها قدرت زیادی گرفته اند و از این قلمرو دفاع می کنند، همه چیز به خوبی پیش می رود و صلح باردیگر به این سرزمین بازگشته است. ناگهان پادشاه Ehb می میرد و زنی بد ذات به نام جین کاسیندر (Jeyne Kassynder) فرصت را غنیمت می شمارد و مرگ پادشاه را بر گردن Legionها می اندازد و ادعا می کند که آن ها برای حکمرانی Ehb پادشاه را کشته اند. قشر کثیری از مردم حرف های کاسیندر را باور می کنند و به او می پیوندند، غافل از اینکه این توطئه ای برای نابودی Legionها و به قدرت رسیدن خود کاسیندر بوده است.

Dungeon Siege III Collection PC-GOG | ElAmigos

دانلود-بازی-Dungeon-Siege-III-Collection

مطالب مرتبط

بازی ۳۰ سال پس از کشته شدن پادشاه و فروپاشی Legionها شروع می شود که شما می توانید در نقش یکی از چهار شخصیت بازی قرار گرفته و داستان را پیش ببرید. شما یک Legion هستید و پیرمردی به نام اودو (Odo) قصد دارد با دور هم جمع کردن فرقه شما دوباره قدرت سابق را بدست بگیرد و Ehb را نجات داده و کاسیندر را دستگیر کند. داستان بازی Dungeon Siege III خیلی خوب، وقایع قبل را ادامه می دهد و پر از پیچش ها و حماسه است. نویسندگان به خوبی توانسته اند ماجراجویی را با حماسه عظیم بازی ترکیب کنند و داستانی جذاب خلق کنند. شخصیت های زیاد در کنار دیالوگ های منطقی و حساب شده، بازی Dungeon Siege III را از نظر داستانی به عنوانی برجسته تبدیل می کند.

باید به Obsidian تبریک گفت که توانسته خیلی پایبند به سبک اصلی بازی، یک عنوان RPG کلاسیک بسازد. اینجاست که تجربه باعث خلق عنوانی دوست داشتنی در زمینه گیم پلی شده است. دوربین بازی همان دوربین کلاسیک قبل و عناوینی مثل Diablo است که خیلی خوب محیط را پوشش داده و توانایی کنترل آن هم به مشاهده دقیق محیط کمک کرده است. شما در ابتدا می توانید در نقش یکی از چهار شخصیت بازی به نام های لوکاس مونتبارون (Lucas Montbarron)، آنجالی (Anjali)، راینهارت مانکس (Reinhart Manx) و کاتارینا (Katarina) بازی را آغاز کنید و داستان را پیش ببرید. قابلیت Co-Op، بازی Dungeon Siege III را به یک تجربه بسیار لذت بخش در این قسمت تبدیل کرده است.

info

For centuries legionnaires have protected the nation of Ehb until they were betrayed and all but driven to the brink of extinction. Now that evil has returned to Ehb the people turn to the few remaining Legionnaires for the protection of the past. As an heir to the legion will you accept this plea for help? How it will all be resolved is up to you!

Dungeon Siege III is an Action RPG that seamlessly blends intuitive fast-paced gameplay, a robust RPG system featuring a large selection of abilities, loot galore and the depth of story Square-Enix and Obsidian Entertainment are known for creating. Players will be able to adventure by themselves, on the couch with friends, or online in a fully multiplayer experience.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista SP1, Windows 7

Processor: Core 2 Duo 2.5 GHz or equivalent

Memory: 1.5 GB

Graphics: ATI Radeon HD 3870 or NVIDIA 9800 GT

DirectX®: DirectX® 9.0c

Hard Drive: 4 GB for full installation

Sound: No accelerated sound hardware required

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7

Processor: Core i5 750 2.67 GHz or equivalent

Memory: 2 GB

Graphics: ATI Radeon HD 4870 or NVIDIA GTX 260

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dungeon Siege III Collection-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Dungeon Siege III Collection MULTi8-ElAmigos :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم