برترین کتب آماده سازی برای آزمون IELTS با نام Cambridge IELTS

اولین رای باشید!

در دنیای اینترنت منابع و کتب زیادی در زمینه فراگیری تکنیک های لازم برای آموزن جهانی IELTS وجود دارد. اما همواره منابع معتبر محدود بوده و کارایی به سزایی دارند و دستیابی به آن ها همواره دشوار است. تیم دانلودها ، امروز بی نظیرترین مجموعه در آماده سازی شما برای آزمون ILETS را جمع آوری کرده است. این مجموعه توسط سازمان "آزمون های محلی دانشگاه کمبریج" آماده شده است. این مجموعه فرصتی استثنائی را به دانش آموزان می دهد تا خود را با آزمون IELTS آشنا بسازند و تکنیک هایی که برای آزمون نیاز دارند را تمرین کنند. این مجموعه کتب ، مقدمه ای کامل برای این گزینه های مختلف می باشد و توضیحاتی در مورد سیستم نمره بندی آزمون که بوسیله Cambridge ESOL استفاده می شود ، در مابین درس های این مجموعه وجود دارد. این مجموعه در ۳ سطح Intermediate ، Upper-intermediate و Advanced  به شما آموزش می دهد.
کتب این مجموعه همراه با سی دی های صوتی می باشد که برای بخش Listening مورد استفاده قرار می گیرند. مباحثی که توسط این فایل های صوتی پوشش داده می شود ، دقیقا طبق زمانبندی آزمون های IELTS می باشند و کاملا استاندارد می باشند. در این مجموعه ۴ تست کامل آزمون IELTS وجود دارد ، به همراه آزمون بخش Reading و Writing هایی مازاد بر این ۴ آزمون که برای تمرین بیشتر شما تدارک دیده شده است. آموزش های این کتاب به صورتی می باشد که باعث می شود تا شما "خود محور" تعلیم ببینید و بتوانید در آزمون های IELTS همواره تکنیک های لازم را در جایگاه خود به کار ببرید و نمره ی قبولی را کسب نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزش زبان بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار در دنیا ، مجموعه کامل ۸ کتاب برای دانلود به صورت یکجا|

 

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود:    Direct Link 2    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود