دانلود مستند سفر به کشور ایسلند Ultimate Journeys: Iceland 2011

اولین رای باشید!

 

Ultimate Journeys: Iceland HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|



 

نام مستند:  Ultimate Journeys: Iceland – سفر به کشور ایسلند

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : ایسلند نام کشوری با جاذبه های طبیعی بسیاری می باشد که هر ساله بسیاری از مردم سراسر دنیا برای دیدن این جاذبه ها به این کشور سفر می کنند. مجموعه Ultimate Journeys به مروری گذرا بر سنت و فرهنگ ، زندگی مردم ، جاذبه های این کشور و … می پردازد و …

 

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود:     Direct Link 2    Direct Link

 

 دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

 توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود