دانلود مستند America’s Secret Killers 2011

اولین رای باشید!

 

America's Secret Killers HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|



 

نام مستند:  America's Secret Killers – قاتلان سری آمریکایی

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۸ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : ارتش امریکا طی برنامه ای دقیق و قدم به قدم ، بیش از هزاران عضو گرو های طالبان و القاعده را به قتل رسانید و سرانجام سردسته آنها یعنی بن لادن ! در این مستند به مروری بر روند سربازان امریکایی و روشی که پیش رو گرفته بودند پرداخته می شود و …

 

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱:     iFile     Mediafire    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲:     iFile     Mediafire    Direct Link 2    Direct Link

 

 دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

 توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود