کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 شامل SP4 , CAMWorks SP 1.2 , Delcam for SolidWorks V17.8.1.26

5/5 - (1 امتیاز)

امروز در وبسایت دانلودها ، با کاملترین مجموعه از آخرین آپدیت ها و نرم افزارهای جانبی نرم افزار فوق کاربردی و مهندسی SolidWorks 2011 در خدمت شما می باشیم. مجموعه ای بی نظیر که شامل آخرین آپدیت این نرم افزار ، یعنی آپدیت سرویس پک ۴ نسخه ۲۰۱۱ ، آپدیت شدن ابزار CAMWorks به نسخه سرویس پک ۱٫۲ و آخرین مجموعه کامل Delcam . تمامی این نرم افزارهای برای ۲ نسخه ۳۲بیتی و ۶۴بیتی می باشند و برای اولین بار شما می توانید این مجموعه بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
SlidWorks 2011 نرم افزار محبوب و قدرتمند طراحی صنعتی برای تمامی متخصصان و اهل فن به خوبی شناخته شده است. ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، ایجاد پلان ها با آفست کردن صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیائ سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و … همه و همه از ویژگی های بارز این نرم افزار می باشند. ایجاد مراجع هندسی و منحنی ها ، ایجاد پلان با افست کردن یک صفحه، ایجاد دستگاه مختصات جدید، ایجاد منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح، قرینه سازی اشیاء سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و…
نرم افزار SolidWorks یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی و خصوصا طراحی سه بعدی است. در این نرم افزار بخش های مجزایی برای مدل سازی و عملیات ورق کاری و جوش کاری و ریخته گری و قالب سازی و همچنین تحلیل تنشو مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد.

|کاملترین مجموعه آخرین آپدیت های SolidWorks 2011 با حجم ۱۲ گیگابایت|

 

 

همچنین این نرم افزار دارای نرم افزار های جانبی زایدی مانند Cosmos-SolidCAM- Geartrax و … است که می توان از آنها برای ماشینکاری و یا تحلیل قطعات نیز استفاده کرد. علاوه بر این نرم افزار solid works قابلیت اتصال به نرم افزار های تحلیلی مانند: Fluenr، Ansys و… را نیز دارا است. این نرم افزار قابل استفاده دانشجویان و مهندسین رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، نقشه کشی صنعتی و … می باشد. علی رغم سادگی و سهولت کاربرد این نرم افزار دارای توانای چشم گیر در زمینه ی طراحی است .

به طور کلی نرم افزار SolidWork 2011 از این محیطها تشکیل شده که عبارتند از:
۱-Part :محیطی برای طراحی قطعات.
۲-Assemble :محیطی برای مونتاژ قطعات.
۳-Drawing:محیطی برای تهیه نقشه.
۴-SheetMetal : برای طراحی سازه های ورقی
۵-Surface : برای طراحی سطوح ساده وپیشرفته
۶-Mold : برای طراحی قالب
۷-محیط COSMOS Work برای تحلیل مکانیکی قطعات که بیش از ۲۴ نوع تحلیل مختلف پی باشد (تحلیل تنش ، شکست ، برش ، پلاستیک و …. )
۸-محیط COSMOS Motion برای تحلیل مکانیزمهای حرکتی
۹-محیط COSMOS Flowwork برای تحلیل سیالاتی و انتقال حرارت
۱۰- و محیطهای Photo360 برای رندرینگ پیشرفته ، Routing برای کارهای پایپینگ ، سیم کشی ، و طراحی سیستمهای پالایشگاهی ، و یک قسمت ToolBox که اکثر قطعات استاندارد را در خود گنجانده است .

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود SolidWorks SP4 نسخه ۳۲بیتی:

پارت ۱:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۲:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۳:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۴:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۵:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۶:    Direct Link 2    Direct Link

 

دانلود SolidWorks SP4 نسخه ۶۴بیتی:

پارت ۱:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۲:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۳:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۴:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۵:    Direct Link 2    Direct Link

پارت ۶:    Direct Link 2    Direct Link

 

دانلود Delcam for SolidWorks V17.8.1.26 د :    Direct Link 2    Direct Link

 

دانلود CAMWorks Sp1.2 نسخه ۳۲بیتی:    Direct Link 2    Direct Link

 

دانلود CAMWorks Sp1.2 نسخه ۶۴بیتی:    Direct Link 2    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود