دایرت المعارف تاریخی جهان با نام Encyclopedia of World History

اولین رای باشید!

در زندگی شهرنشینی و پیشرفته امروزی ، گرایش بیشتر انسان ها به سمت تاریخچه ی زندگی بشریت و مبارزه هایی که در راه رسیدن به زندگی امروزی بوده ، بیشتر و بیشتر می شود. کمپانی Facts On File به ارائه مجموعه ای جدید و بی نظیر در این راستا می پردازد که نام آن "دایرت المعارف تاریخی جهان" می باشد ، بدون شک بهترین مجموعه موجود در این زمینه و یکی از اولین مجموعه هایی که همه ی توضیحات به صورت پیوسته و مربوط به هم می باشند. به این صورت که تاریخ های پیشروی مرتب بوده و تداخل تاریخی در این میان وجود ندارد. سایر ویژگی های این دایرت المعارف بی نظیر را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 

 

مروری مختصر بر تیترهای این مجموعه:
– کاملترین مجموعه پیرامون تاریخ جهان
– رخدادهای جهان از ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح تا سال ۱۷۰۰ بعد از میلاد
– تصاویر و فیلم های زیبا از دوران مختلف تاریخ
– آشنایی با ۵۰۰ شخصیت تاریخی
– آشنایی کامل از دوران مادها تا دوران انقلاب جهانی
– زمانها(طبقه بندی شده بر اساس میلاد مسیح): دنیای باستان،عصر فاتحان،عصر انقلاب،دنیای قدیم،ملل و ادیان بزرگ،عصر کاشفان،توسعه و تجارت،جهان در گیر و دار جنگ
– شخصیت شناسی: در این قسمت بیش از ۵۰۰ شخصیت تاریخی از جمله چنگیز خان مغول،کاترین کبیر،الیور کرامول،کریستف کلمب و … مورد بحث قرار می گیرد که زندگی نامه هر یک از اشخاص به انضمام دستاوردهای هر یک از آنان از تولد تا مرگ شرح داده شده است.
-نوآوری ها: شامل اختراعات،حمل و نقل و تسلیحات می باشد که در این قسمت تمامی اختراعات در عصرهای مختلف،روشهای حمل و نقل در عصرهای مختلف و سلاح های مختلف از سلاح های اولیه تا موشک های پیشرفته مورد بحث قرار گرفته است.
– زندگی روزمره: زندگی روزمره در کلیه دوران تاریخ از لحاظ لباس،غذا،جادوگر قبیله تا داروهای معجزه گر،مربوط به هر یک از ادوار مورد بحث قرار گرفته است.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

 لینک دانلود – 128.4 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود