ساخت موسیقی با نرم افزار فوق حرفه ای و شگفت انگیز Dance eJay 7

4/5 - (2 امتیاز)

این بار در سایت دانلود ها برای اولین بار در سایت های فارسی زبان نرم افزاری فوق حرفه ای در زمینه ساخت موسیقی برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نام این نرم افزار شگفت انگیز Dance eJay 7 می باشد که شما با کمک افکت های بی نظیر و نمونه های آماده به راحتی و به طور فوق حرفه ای قادر به ساخت موسیقی تکنو خواهید شد . این نرم افزار قابلیت ساخت انواع آهنگهای الکترونیک و تکنو با قابلیت های ویژه را دارا می باشد . مطمئن باشید شما با این نرم افزار می توانید به یک دی جی حرفه ای تبدیل شوید . از نقاط قابل توجه این نرم افزار این است که شما می توانید صدای خود را به این برنامه وارد کنید و از صدای خود در ساخت آهنگ ها استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ؛ دارا بودن تعداد بسیار زیاد کلیپ‌های صوتی آماده ، تعداد بسیار یاد افکت های بی نظیر ، کارگاههای مختلف جهت اعمال تغییرات دلخواه ، ضبط صدا به صورت دیجیتالی، ذخیره آهنگهای ساخته شده با فرمتهای استاندارد ، شبیه سازی آلات الکتریکی گوناگون جهت ساخت موزیک و … اشاره نمود . اگر شما از آن دسته افراد علاقه مند به موسیقی و ساخت آهنگ هستید ، این نرم افزار شگفت انگیز را از دست ندهید . سایت دانلود ها دریافت این نرم افزار فوق حرفه ای را به شما پیشنهاد می نماید .

|به همراه دانلود در یک پارت یک گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

 

 

 

 توضیحات نصب و فعال سازی برنامه : پس از دانلود فایل ها ، باید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید . برای این کار بر روی فایل های دانلود شده کلیک راست کرده و گزینه Extract here را انتخاب کنید . دقت داشته باشید فایل ها با فرمت RAR هستند و برای خارج کردن آن ها از حالت فشرده نیاز است ابتدا برنامه WinRAR در سیستم شما نصب شده باشد . که می توانید این نرم افزار را از اینجا دریافت نمایید . حال پس از اینکه فایل ها را از حالت فشرده خارج کردید با دو فایل با فرمت ISO مواجه می شوید . شما باید هر کدام را بر روی CD رایت نمایید . این کار را با یکی از برنامه های ؛ Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … می توانید انجام دهید . یا اگر تمایل به رایت آن ها ندارید می توانید با برنامه های Daemon Tools یا Virtual CD بدون نیاز به رایت در داخل سیستم خود استفاده نمایید ، شما تمامی این برنامه ها در سایت دانلود ها می توانید بیابید . پس از اینکه دو فایل ISO را رایت نمودید ابتدا CD 1 را اجرا و نصب کنید . پس از مدتی از شنا CD2 را می خواهد . پس از اتمام نصب برای فعال سازی این برنامه . CD 1 را در داخل سیستم گذاشته و از طریق My Computer بر روی آن کلیک راست کرده و Open را بزنید . از داخل پوشه Crack ، فایل DanceEJay7 را کپی کرده و در محل نصب بازی Paste کنید . حال به دنیای دی جی های حرفه ای خوش آمدید . می توانید از این برنامه لذت ببرید .

 

 توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود در یک پارت یک گیگابایتی با لینک مستقیم

 

 دانلود در پارت های ۲۰۰ مگابایتی :

دانلود پارت ۱ :       Rapidshare            Direct Link

دانلود پارت ۲ :       Rapidshare            Direct Link

دانلود پارت ۳ :       Rapidshare            Direct Link

دانلود پارت ۴ :       Rapidshare            Direct Link

دانلود پارت ۵ :       Rapidshare            Direct Link

دانلود پارت ۶ :       Rapidshare            Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود