مدیریت دانلودهای شبانه و انجام عملیات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

اولین رای باشید!

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.
 یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید!
 این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 2 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود