پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.5

اولین رای باشید!

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  3.5 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

Balls: Jabulani, Speedcell, Torfabrik 11/12, UEFA CL OMB, UEFA CL OMB Powerorange, UEFA EL OMB, Mitre Calcio, Total 90 Aerow, Total 90 Tracer Doma, Ligue 1 OMB
Boots: adidas Predator adiPower Black/Red/White and Blue/Electricity, adidas adiZero ALL COLOURS
Faces: More than 800 new faces, fixed a lot wrong faces / hairstyles
Kits: 1860, Ajax, Almeria, Arsenal, Aston Villa, Aue, AZ, Belarus, Benfica, Betis, Chelsea, Corinthians, Cruzeiro, Duisburg, Everton, Feyenoord, Eintracht Frankfurt, Granada, Gremio, Hajduk, Hertha BSC, Internacional, Lazio, Leverkusen, Lille, Manchester City, Marseille, Milan, Norwich, Nottingham, Rangers, Real Madrid, Paris, Partizan, PSV, Red Star, Saint Etienne, Santos, Sao Paulo, South Africa, St. Pauli, Stoke, Sunderland, Swansea, Tottenham, Uzbekistan, Valenciennes
Other: Updated some Copa America 2011 squads, uses newest Kitserver (11.1.1)
Teams: All 11/12 promoted teams for Premier League, Ligue 1, Eredivisie, Serie A, Primera División & Bundesliga added to all modes (Queens Park, Norwich, Swansea, Evian, Ajaccio, Dijon, Waalwijk, Atalanta, Novara, Siena, Betis, Granada, Rayo Vallecano, Augsburg, Hertha BSC
Transfers: Up to 19/06/11 for big leagues, some for Other Teams

 

 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، اگر چنانچه پچ های قبلی بازی را نصب نموده اید ، به محل نصب بازی رفته و فولدر PES 2011/kitserver را به کل پاک کنید. اگر هم از پج های قبلی استفاده نکرده اید ، نیازی به این کار ندارید. حال به نصب پچ  بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2011/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

 پاسخ به برخی سوالات رایج کاربران:

کاربران عزیزی که در هنگام اجرای بازی ، از بازی خارج میشه و یا اینکه اررور d3dx9 رو دریافت میکنن ، باید دقت کنن که آخرین نسخه directX بر روی سیستمشون نصب باشه. آخرین نسخه رو میتونین از لینک زیر دریافت کنین:
https://dl.downloadha.com/Game/DirectX%20(www.Downloadha.com).rar

کاربرانی که در اکسترکت کردن فایل های فشرده به مشکل برخورد کردن ، دقت کنن که فایل های سایت همگی سالم و تست شده هستند و سپس روی سایت قرار میگیرن. شما میتونین از قابلیت ریکاوری فایل های فشرده استفاده کنین و اگر درست نشد ، مشکل از دانلود شما بوده و باید فایل ها را دوباره دریافت نمایید.

کاربران عزیزی که فایل installer برای اونها اجرا نمیشه ، یا فایل ها رو بد دانلود کردند و یا اگر درست دانلود کردند ، دقت کنن که آنتی ویروس حتما هنگام نصب غیر فعال باشه.
کاربران عزیزی که با مشکل تغییر رنگ در لباس بازیکن ها روبرو هستن ، دقت کنن که حتما آخرین نسخه directX که لینک در بالا موجود هست رو اول دانلود و نصب کنن. بعد دقت کنن که باید عملیات مربوط به kitserver درست انجام بشه که توضیحاتش در پست موجود هست. و سپس بازی رو حتما از محل نصب بازی اجرا کنن و از روی دسکتاپ اجرا نکنن.

کاربران عزیز ، دقت داشته باشید که پس از نصب پچ ، بازی رو از خود محل نصب بازی اجرا کنین و از محل pesedit اجراش نکنین. و از روی دسکتاپ هم اجرا نکنین.
کاربران عزیزی که در اجرای فایل اجرایی pesedit.exe به مشکل برخورد میکنن ، دقت کنن که باید آخرین نسخه net framework بر روی سستم اونها نصب باشه و اینکه حتما از ویندوز xp sp3 و یا ۷ آپدیت شده استفاده کنین.
محل switch هم ، در محل نصب بازی ، در فایل های اجرایی تنظیماتی هستش که به راحتی میتونین پیداش کنین.

 

توضحات: برای اجرای Master League و یا Become A Legend دقت داشته باشید که از Switch استفاده کنید. تصویر زیر ، راهنمای موضوع می باشد. برای مشاهده عکس ، بر روی آن کلیک کنید:

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود در یک پارت ۱٫۶ گیگابایتی با لینک مستقیم

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Filesonic    iFile     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Filesonic    iFile     Direct Link 2    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود