امنیت کامل و پیشرفته با Dr.Web Security Space Pro 6.00.1.08010

اولین رای باشید!

Dr.Web Security Space Pro 6.00.1.08010 امنیت در فضای مجازی اینترنت نسبی است. یعنی هیچ شرکتی نمی تواند ادعا کند که می تواند به صورت ۱۰۰% با استفاده از تمامی منبع سیستم بتواند از آلودگی سیستم جلوگیری کند اما می تواند امنیت یک سیستم را به ۹۹% برساند. Dr.Web نرم افزار است بسیار معروف و محبوب که سال هاست همپای رقبای سرسختی چون کسپراسکای به فعالیت خود ادامه می دهد. شاید یکی از مزیت هایی که این نرم افزار داراست سادگی و کارائی بالای آن است که نیاز یک فرد مبتدی و یا بسیار حرفه ای را برآورده می کند به صورتی که هر دو شخص از استفاده آن راضی باشند.Dr.Web Security Space  نرم افزار ی است که چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http  که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند.

 

 

امکانات جانبی :
–    آنتی ویروس قدرتمند برای تشخیص خطرات فعال
–    آنتی ویروس وب که به صورت لحظه ای صفحات وب را بررسی کرده و فقط اجازه لود صفحات پاک را می دهد
–    آنتی روت کیت پیشرفته که محافظتی قدرتمند در برابر حملات ویروس ها با استفاده از تکنولوژی های روت کیت ایجاد می کند
–    ضد نرم افزارهای جاسوسی که گاردی کامل برای اطلاعات محرمانه در برابر تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی می باشد
–    ضد اسپم قدرتمند که قدرت تشخیص اسپم ها را با نزدیک به ۱۰۰% تشخیص درست دارد
–    کنترل والدین که کودکان را از حملات سایبری و مستقیم و سایت های مستهجن محفوظ می دارد

ابزار جدید :
–    SpIDer Gate™ : یکی از ابتکارات کلیدی این نسخه وجود ارزشمند ابزار بررسی HTTP می باشد، که ترافیک ورودی و خروجی HTTP را به صورت عمیقی بررسی می کند. SpIDer Gate با تمام مرورگرها هماهنگ بوده و در واقع کارش حفظ بازدهی کامپیوتر، سرعت کار با اینترنت و تبادل اطلاعات می باشد. تمام اطلاعاتی که از اینترنت گرفته شده باشند مانند فایل ها ، برنامه های کاربردی و اسکریپت ها توسط این نرم افزار بررسی می شوند.
–    کنترل والدین امکان جدید دیگری در این نرم افزار است که از کودکان در برابر مشاهده ی سایت های نامطلوب و مواجه شدن با خطرات محافظت می کند.همچنین توسط آن می توانید استفاده از ابزار قابل حمل را برای قفل کردن دسترسی به شبکه ، ممنوع کنید. کنترل والدین با کارهای روزمره شما تداخل نمی کند و در عین حال بسیار قدرتمند نیز عمل می کند.

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود نسخه ٣٢ بیتی – 142 مگابایت | لینک کمکی

لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 144 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود