دانلود مجموعه کامل Digital Juice Fonts Collection برای اولین بار در دنیا

اولین رای باشید!

بی نظیرترین و کامل ترین مجموعه فونت های موجود در اینترنت را داشته باشید ! برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های دنیا ، شما می توانید مجموعه بی نظیر و فوق حرفه ای Digital Juice Fonts Collection را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. مجموعه ای که در هیچ وبسایتی پیدا نخواهید کرد ! برخلاف سایر وبسایت ها که مجموعه هایی را به صورت هفته ای و به مرور آپدیت میکنند ، شما می توانید تمامی ۱۰ بسته ی این مجموعه بی نظیر را در یک پست و به صورت یکجا دریافت نمایید. گرچه هیچ سایتی این مجموعه را با این دقت و به صورت کامل ، حتی ۱ دی وی دی از آن را قرار نداده است. این مجموعه حجمی بالغ بر ۸۰ گیگابایت دارد که برای جمع آوری و آماده سازی آن وقت و دقت زیادی صرف شده است. اگر شما گرافیست و یا ویرایشگر ویدیو و عکس می باشید ، به هیچ وجه این مجموعه بی نظیر را از دست ندهید . این مجموعه دارای قیمت ۱۸۹۰ دلار می باشد ! که شما از هم اکنون می توانید آن را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Digital Juice Fonts Collection سری مجموعه های ارزشمند کلکسیون فونتهای گرافیکی از کمپانی مطرح دیجیتال جوس یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سورس ها و محتوای دیجیتال مورد نیاز اهالی گرافیک و میکس و مونتاژ و .. می باشند. این فونتها بر خلاف فونتهای متنی، کاملا گرافیکی بوده و می توانند با موضوعات طراحی مختلف در کمترین زمان ممکن سازگار شوند. این بسته های بی نظیر متشکل از کلکسیونی حرفه ای و منحصر به فرد از هزاران فونت گرافیکی بی نظیر و هنری در قالب ده ها دسته موضوعی مختلف با کیفیت بسیار بالا Super High Resolution برای طراحی بیلبورد ها، تبلیغات تلویزیونی، ویدیویی و مجلات و …. با قابلیت عالی Render شدن و سه بعدی شدن فونت ها برای استفاده ای متفاوت در طرح های گرافیکی و ویدیو ها ! استفاده فوق العاده سریع و ساده از این فونتها در محیط نرم افزار Juicer این شرکت که با چند کلیک ساده حرفه ای ترین فونتها و افکتهای گرافیکی-متنی را در اختیار خواهید داشت. برای توضیحات بیشتر و کامل این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار در دنیا ، نسخه کامل Digital Juice Fonts Collection 1-10|

|به همراه آخرین کرک Digital Juicer برای اجرای تمامی فونت ها|

|منتظر سایر مجموعه های شرکت Digital Juice ، به صورت کامل از وبسایت دانلودها باشید|

 

 

دانلود مجموعه کامل Digital Juice Fonts Collection برای اولین بار در دنیا شما می توانید این مجموعه استثنایی را در ۲۳ DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت بی نظیر ۲۹ هزار تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

مشخصات کلی مجموعه Digital Juice Fonts Collection 1-10:

– برخورداری از بیش از ۴۹۰۰ فونت گرافیکی آماده که همگی قابل ویرایش بوده و می توان تغییرات کلی در آن ها بوجود آورد

– دارا بودن فونت های ۳بعدی ، در مجموعه های ۹ و ۱۰ ، برای کار با نرم افزارهای روز دنیا همچون Photoshop CS5 , After Effect CS5 , Maya 3D و …

– دارا بودن انواع فرمت های خروجی همچون PSD, PNG, TIFF, TARGA, JPEG, BMP و … .

– کیفیت بیش از حد عالی فونت ها برای کار در هر رزولوشن مورد نظر بدون افت کیفیت

– استفاده از ابزار Juicer برای ترکیب و ویرایش انواع فونت ها و خلق فونت هایی بی نظیر طبق خواسته های شخصی و گرافیکی شما

– دارا بودن فونت های دستنویس بی نظیر که با استفاده از نرم افزار Juicer می توان از آن ها فونت هایی به یاد ماندنی خلق نمود.

– برای مشاهده وبسایت اصلی این مجموعه ، اینجا را کلیک کنید

 

دانلود Juicer 3.65 Build135 : (نرم افزار پیش نیاز برای اجرا و ویرایش فونت ها)

Direct Link 2    Direct Link

 

توجه ! لینک ها همگی بر روی سرور اختصاصی و قدرتمند دانلودها آپلود شدند. از هم اکنون می توانید از لینک زیر ، تمامی مجموعه را دریافت نمایید..

 

– دانلود مجموعه کامل Digital Juice Fonts

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود