دانلود مستند آلاسکا: روح وحشی Alaska: Spirit of the Wild 1998

1/5 - (1 امتیاز)

 

IMAX – Alaska: Spirit of the Wild BDRip (1998) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|به همراه کیفیت اوریجینال ۱۰۸۰P مستند ، با حجم ۳ گیگابایت|

 


 

نام مستند:  Alaska: Spirit of the Wild – آلاسکا: روح وحشی

سال انتشار: ۱۹۹۸
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۰ دقیقه
حجم: ۳۳۰۰/۳۱۳ مگابایت
کیفیت: BDRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : مستند Alaska: Spirit of the Wild (آلاسکا: روح وحشی) نگاهی به سرزمینهای وحشی آلاسکا در طول فصول مختلف دارد، از زمستان سرد گرفته تا بهار زنده، از جانوران مختلف تا انسانهایی که خود را با طبیعت وحشی آن سازگار کرده اند. این مستند ساخته ی سال ۱۹۹۸ می باشد اما یکی از بی نظیرترین مستند های حیات وحش بوده و همواره از آن به عنوان مستندی حرفه ای یاد می شود و …

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود با کیفیت HD 720P کم حجم شده (اختصاصی دانلودها) :     Direct Link 2    Direct Link

 

 دانلود با کیفیت HD 720P حجم اصلی (کیفیت عالی):    Direct Link

 

 دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

 توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود