ساخت آسان و حرفه ای اتوران با AutoPlay Media Studio 8.0.6.0

اولین رای باشید!

بسیاری از شرکتها برای ساخت سی دی های برنامه یا بازی خود نیاز به تهیه یک اتوران مناسب برای اجرا خودکار در هنگام قرار دادن سی دی نرم افزار در داخل درایو دارند و نرم افزارهای متعددی نیز به منظور تامین این هدف ارائه شده اند. اما یکی از آنها بسیار معروف و قدرتمند با قابلیتهای حرفه ای فراوان می باشد که پاسخگوی نیازهای بسیاری از کاربران در زمینه ساخت اتوران می باشد .
AutoPlay Media Studio این امکان را برای شما فراهم می آورد تا منوهای اتوران، ارائه های تعاملی، برنامه های کاربردی چندرسانه ای و نرم افزار دلخواه خود را تنها ظرف چند ثانیه ساخته و طراحی نمایید .می توانید از محتوای دلخواه خود مانند تصاویر، موزیک، ویدئو، قلش، متن وغیره استفاده نمایید و بسادگی با استفاده از قابلیت کشیدن و انداختن اندیشه های خود را برروی پروژه های خود پیاده نمایید. برای کمک به شروع سریع شما این نرم افزار دارای منابعی مضاعف شامل چندین ویدئو آموزشی، افزونه های محتوای حرفه ای و تالار گفتمان آنلاین وبسیاری مواردی دیگرمی باشد. حتی ار شما هیچ تجربه برنامه نویسی نداشته باشید، می توانید نرم افزار دلخواه خود را بسازید، بااستفاده از قابلیتهای بی نظیر و کارآمد برای محصولات نرم افزاری نوشته شده توسط برنامه نویسان حرفهای با استفاده از زبانهایی چون C++/Java که دراین نرم افزار قدرتمند گنجانده شده اند. AutoPlay Media Studio پلتفرمی توسعه یافته و با سرعت بالا با قابلیت های کامل می باشد که طیف وسیعی از گزینه های قابل انتخاب را ارائه نموده و بسیاری از فناوری های معروف وشناخته شده را پشتیبانی می نماید. داشتن نرم افزار AutoPlay Media Studio  درست مانند این است که برنامه نویس حرفه ای نرم افزار خود را همیشه همراه خود داشته باشید. نسخه ای که هم اکنون در سایت دانلود ها تهیه شده پرتابل ( قابل حمل ) بوده ، بدین معنا که این برنامه نیاز به نصب و کرک ندارد و برای اجرای برنامه فقط کافی است بر روی آیکون نرم افزار کلیک نمایید .

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Indigo Rose AutoPlay Media Studio 8.0.6.0 :
– قابلیت ساخت آسان نرم افزارهای متعامل چندرسانه ای توسط شما
– نداشتن نیاز به هیچ گونه مهارت در برنامه نویسی برای ایجاد پروژه خود
– استفاده از محیطی کاملا ویژوال و با قابلیت کشیدن و انداختن
– انتخابی کامل برای ساخت اتوران سی دی و دی وی دی، منوهای نصب نرم افزار، کارتهای تجاری الکترونیکی، بسته های آموزشی و غیره
– ارائه بیش از ۶۴۰ عملکرد مفید
– ارائه ۱۰ عملکرد سریع
– کانالهای چندگانه صدا
– پشتیبانی از پلاگین های عملکردها
– پشتیبانی از پلاگین های اشیاء
– پنجره برنامه قابل تغییر و پشتیبانی از تعیین محل اشیا
– هفده شی گنجانده شده در نرم افزار
– ۲۵۰۰  صفحه در هر پروژه
– شناسایی زبان سیستم برای برنامه های چندزبانه
– شناسایی نسخه برنامه
– امکان رایت سی دی و دی وی دی
– و…

 

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 62.5 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود