دانلود UltraISO Premium Edition 9.7.6.3829 – رایت و ویرایش فایل های ایمیج

3/5 - (2 امتیاز)

دانلود UltraISO Premium Edition نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هر چه تمام تر می توانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار می توانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همان طور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و می تواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آن ها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید.

از دیگر قابلیت های دانلود UltraISO Premium Edition رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی می کند و می تواند انواع فرمت های ایمیج را به یک دیگر تبدیل کند. همچنین این نرم افزار قابلیت Drag Drop دارد که خود این امر به تنهایی خیلی از کارهای شما را آسان می کند.دانلود-UltraISO-Premium

UltraISO-Premium-اسکرین-شات  UltraISO-Premium-اسکرین-شات

info

Along with large capacity hard disk popularity, people were already used to coping compact discs to CD/DVD image files (also called compact disc image document) , generally used is the famous ISO 9660 international standards format, therefore CD/DVD image files are called ISO files.

سیستم مورد نیاز

Operating System: Windows XP/Vista/7/8/10.
Memory (RAM): 256MB of RAM required.
Hard Disk Space: 50MB of free space required.
Processor: Intel Pentium 4 or later.

راهنمای نصب

بعد از نصب نرم افزار ، نرم افزار را اجرا کرده و بر روی Enter register Code کلیک کنید. با استفاده از KeyGen سریالی برای خود تولیدکرده و نرم افزار را رجیستر کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود با حجم 5.2 مگابایت

دانلود نسخه پرتابل با حجم 5.7 مگابایت