دانلود بازی F1 2011 برای XBOX360

اولین رای باشید!

بازی F1 2011 عنوانی از سری بازی های F1 است که مربوط به اتفاقات سال ۲۰۱۱ می شود. بازی توسط شرکت CodeMasters ساخته می شود و توسط همین شرکت نیز منتشر خواهد شد. موتور بازی EGO Engine نام دارد . در بازی به طور کل ۱۲ تیم و ۲۴ راننده وجود دارد این بازی مربوط به فصل اول مسابقات فورمول یک است. در E3 2011 شرکت CodeMasters تایید کرد که بازی در قسمت مولتی پلیر تا ۱۶ گیمر را ساپورت و پشتیبانی می کند. علاوه بر ان ۸ راننده نیز حضور دارند که توسط هوش مصنوعی کنترل خواهند شد. شرکت CodeMasters قول داده است مشکلات جزئی بازی F1 2010 در این نسخه وجود نخواهد داشت. سیستم گیمپلی بازی تغییراتی خواهد داشت که می تواند تاثیر گذاری بالایی در جذب مخاطب داشته باشد ، همچنین قسمت های Cinematics بازی نیز بهبود یافته است . در ضمن سیستم Co oP در قسمت مولتی پلیر بازی وجود خواهد داشت. زمان اشنایی با بازی کمتر از نسخه قبلی خواهد بود این به معنی ساده تر شدن گیمپلی بازی است. طراحی محیط بازی به خوبی نسخه ۲۰۱۰ انجام شده است و هر پیست مسابقه ویژگی ها و قابلیت های مخصوص خود را دارد که می تواند باعث مشکل و یا سادگی مراحل مسابقه شود. به علت استفاده از موتور EGO احتمال اینکه بازی در بیشتر موارر عملکرد خوبی از خود نشان دهد بسیار زیاد است. مهمترین نکته در مورد بازی های شبیه سازی اتوموبیل رانی طراحی اتوموبیل ها است. در این بازی به لطف استفاده از موتور ذکر شده طراحی اتوموبیل ها به نمونه های واقعی شبیه تر شده است. و در اخر هوش مصنوعی بازی از همان فناوری و قابلین نسخه قبل بهره می برد با این وجود که سیستم هوش مصنوعی بازی پیشرفت های زیادی داشته است.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و قابل رایت با فرمت ISO می باشد|

 

 

اطلاعاتی در مورد بازی F1 2011:

نام بازی : Formula 1 2011
سازنده :CodeMasters
ناشر بازی: Codemasters
از سری :Formula One
موتور بازی: EGO Engine 2.0
پلتفرم ها: PC & PS3 &X360 &3DS & Vita
تاریخ عرضه :۲۰,۲۲,۲۳ سپتامبر ۲۰۱۱
سبک بازی: شبیه سازی اتوموبیل رانی
مد های بازی: Single _Player , Multi player
درجه بندی بازی: مناسب برای ۳ سال به بالا

 

منبع توضیحات: انجمن گیم دونی

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

۱) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Filesonic    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود