دانلود دمو بازی Pes 2012

5/5 - (1 امتیاز)

انتظارها به پایان رسید! سرانجام دقایقی پیش ، دموی بازی فوق العاده زیبا و محبوب PES 2012 عرضه شد! طبق گفته های رئیس شرکت کونامی ، این بازی ۲ دمو خواهد داشت که یکی امروز عرضه شد و دیگری در اوایل/اواسط ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. شما برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی می توانید این دمو را دریافت کنید و منتظر نسخه رسمی بازی از همین وبسایت باشید.این بار کونامی ۲ نسخه دمو از بازی را عرضه خواهد کرد . نسخه شماره ۱ که در همین پست موجود می باشد برای آشنایی کاربران با محیط بازی و گزارش مشکلات احتمالی که در بازی وجود خواهد داشت می باشد. نسخه دمو شماره ۲ که در اواسط سپتامیر عرضه می شود ، نسخه نهایی بازی بوده که برای معرفی بازی به طرفداران این بازی در سرتاسر دنیا معرفی می شود. در این نسخه ۶ تیم برای بازی کردن وجود دارد. تیم ها عبارتند از: منچستر یونایتد ، آ .ث میلان ، پورتو ، ناپولی ، سانتوس و پانارول. مدت زمان بازی برای شما ، بازی هایی با مدت زمان ۱۰ دقیقه می باشد. این بازی به گفته خود مسئولین از یک موتور گرافیکی جدید بهره می برد و گفته می شود که این نسخه احیایی برای سری PES می باشد، از امکانات تغییر یافته در این نسخه می توان به سیستم cursor switching (تعویض مکان) بازی اشاره کرد، همچنین The Champions League و Europa League دوباره در این نسخه قرار داده شده اند. کونامی اعلام کرده است که این بازی حرف های بسیاری را برای گفتن دارد. تاریخ انتشار نسخه رسمی بازی به نقل از شرکت سازنده بازی ، ۲۲مهر ماه خواهد بود. شما از هم اکنون می توانید دموی این بازی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|دمو شماره ۱ بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

 

 

 توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این دموی بی نظیر نهایت لذت را ببرید و منتظر نسخه اصلی بازی از همین وبسایت باشید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود در یک پارت ۱٫۱ گیگابایتی با لینک مستقیم

 

 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link 2    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود