ایجاد ویدیوهای ۳بعدی حرفه ای با Corel MotionStudio 3D v1.0

اولین رای باشید!

Corel Motion Studio 3D 1.0.0.252 به شما اجازه می دهد تا یک بعد کاملا جدیدی را در ساختن ویدئو به وسیله ایجاد عنوان های سفارشی، انیمیشن های سه بعدی و افکت های خیره کننده به فیلم های خود اضافه کنید.ساخت گرفیک های سه بعدی ،عنوان ها و متن های متحرک برای به وجد آوردن بینندگان فیلم شما؛ و صد ها قالب پیش ساخته دیگر این کار را برای شما آسان می کند.یکی از ویژه گی های این نرم افزار امکان استفاده از خروجی نرم افزار های سه بعدی ساز همچون ۳D Studio و استفاده از وکتور های تولید شده توسط نرم افزار Adobe® Illustrator و … می باشد که شما را برای ساخت یک فیلم کاملا حرفه ای یاری میکند.از دیگر ویژه گی های این نرم افزار پشتیبانی از سیستم های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز های XP با آخرینSP ، ویستا و سون می باشد.

 

 

 توضیحات نصب :

۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- نرم افزار را اجرا کنید در پنجره باز شده یک ایمیل دلخواه وارد کرده و پس از انتخاب نام کشور از منوی آبشاری موجود، بر روی دکمه Register کلیک کنید.
۳- نرم افزار را ببندید و در پنجره ای که باز می شود بر روی گزینه Already Purehased کلیک کنید، از پوشه Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کنید، سریال دریافتی از Keygen نرم افزار را در قسمت Please enter your serial number وارد کرده و بر روی گزینه Phone Corel کلیک کنید و Installation Code دریافتی را در Keygen وارد کرده و بر روی دکمه Activation کلیک کنید، Activation Code دریافتی را در قسمت مربوطه در پنجره نرم افزار وارد کرده و بر روی دکمه Continue کلیک کنید تا نرم افزار با موفقیت فعال گردد.
۴- نرم افزار را اجرا کنید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 دانلود:   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود