بازی بسیار زیبا و جذاب کارتونی جشن هالووین Costume Quest 2011

اولین رای باشید!

Costume Quest 2011 عنوان جدیدترین بازی از Double Fine Productions می باشد که جشن هالووین است و این بار باید در نقش یک قهرمان و در لباسی مبدل به سراغ ماجراجویی و درگیری با غول هایی که قصد تخریب محل های برگزاری جشن را دارند بروید و قدرت خود را به نمایش بگذارید. تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود که نمونه آن را در بازی ندیده اید. داستان و محوریت بازی برروی خواهر و برادری است که که قهرمان بازی نیز می باشند، داستان بازی در مراسم هالویین شروع می شود که یک خواهر و برادر هستند که به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آنها ربوده می شود و داستان بازی ادامه می یابد ، این خواهر و برادر هرکدام توانایی خاص و منحصر به فردی دارند که در حین بازی متوجه آنها خواهید شد در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد. هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌ زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم میپوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود. بازی مهیج که موجوداتی مانند اژدها و لباس های مبدل عجیبی شما را به دنیای جدیدی از بازی هدایت می کند. حجم مناسب، گیم پلی عالی، موتور گرافیکی قدرتمند، صحنه هایی تماشایی از ماجراجویی و محیطی کاربرپسند از ویژگی های منحصر بفرد این بازی محسوب می شود.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب کارتونی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

|نسخه نهایی THETA بازی|

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 

 

 

source بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ، به نصب بازی بپردازید.پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه Theta  را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 

download بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4 دانلود به صورت پارت ۵۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت  :   Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود