دانلود ABBYY FineReader Pro 15.0.114.4683 – نرم افزار استخراج متن اسناد PDF

4.5/5 - (4 امتیاز)

دانلود ABBYY FineReader نام یک نرم افزار هوشمند می باشد که به این گروه از نرم افزارها OCR گفته می شود و از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد. این نرم افزار قابلیت تشخیص و خواندن متون از روی تصاویر را دارا می باشد. به عنوان مثال شما دارای یک عکس از یک فایل متنی می باشید و قصد دارید تا متن موجود در عکس را بر روی یک سند متنی ذخیره کنید. در گذشته تنها راه برای رفع این نیاز تایپ نمودن متن از روی عکس بود. اما امروزه با وجود چنین نرم افزارهایی دیگر نیاز به این امر نیست.

برنامه به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص داده و آن را در یک سند متنی به کاربر ارائه می کند. از ویژگی های برتر دانلود ABBYY FineReader نسبت به برنامه های مشابه می توان به دقت بالا و ابزارهای موجود در آن اشاره نمود. در این نرم افزار می توان ابزارهای تشخیص نوع و زبان متن ، شناسایی فرمت متن ( عنوان ، پاورقی ، پاراگراف بندی و … ) و دیگر ابزارها اشاره نمود. این نرم افزار توانایی تشخیص متون چندین زبان مختلف را دارا می باشد. این برنامه توسط شرکت نرم افزاری ABBYY تولید شده است.

دانلود-نرم-افزار-ABBYY-FineReader

اسکرین-شات-ABBYY-FineReader اسکرین-شات-ABBYY-FineReader اسکرین-شات-ABBYY-FineReader

info

ABBYY FineReader 12 OCR software accurately converts paper and image documents into editable formats including Microsoft Word, Excel, PDF and e-books.Recognizing 190 languages in any language combination, FineReader’s unmatched recognition and conversion technologies have been boosted to eliminate retyping or reformatting.ABBYY FineReader 12 preserves all original formats, and recognizes tables and graphs with even higher accuracy.Background processing, quicker image loading and one-click automation get more done, far faster – while verification and editing tools streamline proofing and editing of OCR results.Plus, image pre-processing optimizes digital image conversions and new Text Extraction pulls content sections for reuse elsewhere.

سیستم مورد نیاز

Processor: PC with 1GHz processor or higher
Operating System: Microsoft® Windows® 8, Microsoft® Windows 7®, Microsoft® Windows Vista®, Microsoft® Windows® Server 2008, Microsoft® Windows® Server 2003, MS Windows XP. For working with localized interfaces, corresponding language support is required.
Size of RAM: 512 MB of RAM, plus 256 MB of RAM for each additional processor core
Hard-disk Space: 650 MB of hard-disk space for typical installation and 650 MB for program operation
TWAIN- or WIA-compliant scanner, digital camera or fax-modem (optional)
Video card and monitor (1024×768 or higher)
Keyboard, mouse or other pointing device

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه 15:

1) ابتدا دقت داشته باشید آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. هم چنین از قطع بودن اتصال خود به اینترنت مطمئن شوید.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار Winrar اکسترکت کنید و به نصب نرم افزار بپردازید. در ابتدای نصب، گزینه Standalone Installation را انتخاب کنید. در هنگام نصب، حتما تیک گزینه آپدیت خودکار (Check for program updates) را بردارید تا بعدا کرک شما به مشکل نخورد.

3) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. به بخش فایروال ویندوز خود مراجعه کنید (یا اگر آنتی ویروس دارید، در بخش فایروال آنتی ویروس وارد شوید) و تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود کاملا بلاک کنید تا به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

4) به پوشه Crack مراجعه کنید و فایل Del_Lic_Serv.bat را حتما به صورت Run as Administrator اجرا کنید. در طی این مرحله شما باید سه دفعه کلید Enter را بزنید. دو دفعه اول پیغام Success ظاهر می شود و دفعه سوم، از این محیط خارج خواهید شد.

5) تمامی محتویات پوشه Crack را به محل نصب نرم افزار خود منتقل کرده و جایگزین کنید. آدرس دیفالت نصب نرم افزار به صورت زیر است:

C: / Program Files (x86) / ABBYY FineReader 15

6) نرم افزار را اجرا کنید.

نکته مهم! هربار که از شما درخواست اجرای FineUpdate.exe شد، توصیه می شود که گزینه No را انتخاب کنید.

—————–

آموزش نصب نسخه 14:

1) ابتدا دقت داشته باشید آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار Winrar اکسترکت کنید و به نصب نرم افزار بپردازید.

3) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. فایل اجرایی “Del_Lic_Serv.bat” را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و منتظر باشید تا پیغام اتمام عملیات برای شما ظاهر شود. باید در دو مرحله سرویس های نرم افزار را Pause کنید.

4) فایل های موجود در پوشه “Crack” را در محل نصب نرم افزار جایگزین کنید.

6) نرم افزار را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com