دانلود uTorrent Pro 3.5.5 Build 46074 Stable – نرم افزار دانلود از توررنت

4.5/5 - (14 امتیاز)

دانلود uTorrent نرم افزار حرفه ای و باثبات می باشد که به شما اجازه دریافت تمامی لینک های توررنت و مگ نت را با بهترین سرعت و با امکانات بالا می دهد. چنان چه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید. تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار uTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد. دانلود uTorrent براحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید.

نرم افزار uTorrent را هم چنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

دانلود-uTorrent

info

uTorrent is an efficient BitTorrent client for Windows. Most of the features present in other BitTorrent clients are present in uTorrent, including bandwidth prioritization, scheduling, RSS auto-downloading, and Mainline DHT. Additionally, uTorrent supports the protocol encryption joint specification and peer exchange. Unlike many torrent clients, it does not hog valuable system resources–typically using less than 6MB of memory, allowing you to use the computer as if it weren’t there at all.

سیستم مورد نیاز

Windows XP and up, including Windows 7, 8 and 10

راهنمای نصب

بعد از نصب نرم افزار، محتوای درون پوشه Pro یا Ad-Free را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. محل نصب نرم افزار به صورت دیفالت، آدرس زیر می باشد:

 

C: / Users /% UserName% / AppData / Roaming / uTorrent

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

نسخه های کرک شده Pro و Ad-Free:

دانلود نسخه Pro با حجم 25 مگابایت

دانلود نسخه Ad-Free با حجم 1.8 مگابایت

———————–

سایر سیستم عامل ها:

دانلود آخرین نسخه سیستم عامل مک macOS با حجم 5 مگابایت

دانلود آخرین نسخه سیستم عامل لینوکس از وبسایت سازنده