دانلود بازی Sonic Generations برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

4.8/5 - (18 امتیاز)

سونیک یکی از بازی های محبوب کنسول های Sega در سال هایی نه چندان دور بود. جوجه تیغی آبی رنگی که با آمدنش به دنیای بازی های کامپیوتری برای خودش طرفداران زیادی بدست آورد. در سال هایی که به دوران طلایی دوران کلاسیک معروف است، Sonic برای خودش برو و بیایی داشت و خیلی ها نسخه های مختلف آن را تجربه کردند اما زمانی که بازی های کامپیوتری به سمت ۳D شدن رفتند، این سری دیگر نتوانستند به موفقیت های گذشته دست پیدا کنند و در این نسل نیز بازی های عرضه شده بر اساس این شخصیت، اصلاً مورد توجه قرار نگرفتند. در سال ۲۰۱۱ سری بازی های Sonic بیست ساله شده اند و Sega نیز به همین مناسبت عنوانی به نام Sonic Generations را راهی بازار کرد تا تجدید خاطره ای برای طرفداران Sonic باشد.

Sonic Generations PC-PROPHET

دانلود-بازی-Sonic-Generations

سایر نسخه‌های بازی سونیک

یک گرافیک فانتزی بسیار زیبا که با رنگ بندی های متنوعی همراه است، چیزی است که در این بازی Sonic Generations آن را مشاهده می کنید. در بازی Sonic Generations با مراحل مختلفی مواجه می شوید که قبلاً در بازی های مختلف این شخصیت محبوب دیده شده بودند اما در این نسخه آن را به صورت ۳D درآورده اند و بسیار زیباتر به نظر می رسند.

مرحله اول بازی Sonic Generations همان مرحله خاطره انگیز Green Hill Zone است که در سال ۱۹۹۱ در اولین نسخه این سری از بازی ها دیده شده بود، همان حال و هوای دوست داشتنی را در این مراحل شاهد هستید که دارای رنگ بندی بهتر و فضای سه بعدی هستند، موسیقی یکی از خاطره انگیز ترین قسمت های بازی است. موسیقی ابتدای بازی همان موسیقی آشنای سری بازی های Sonic است که شاید خیلی از شما با آن خاطره داشته باشید.

موسیقی کار شده در مراحل مختلف، همان قطعات دوست داشتنی ای هستند که توسط آقای ماساتو ناکامورا ساخته شده بودند و در طول انجام نسخه های قدیمی آن ها را شنیده اید، اما تفاوت آن ها در این است که دوباره سازی شده اند و با کیفیت بهتری در بازی شنیده می شوند. نکته جالب اینجاست که نسخه ای جدید با Remix تازه ای از این موسیقی ها نیز در بازی شنیده می شود که در مراحل ۳D بازی قرار گرفته اند.

info

The ultimate celebration of 20 Years of Sonic gaming, Sonic Generations delivers the definitive experience for Sonic fans new and old.

Sonic’s universe is thrown into chaos when a mysterious new power comes into force, creating ‘time holes’ which take Sonic and his friends back in time. Whilst there, Sonic runs into some very familiar characters from his past including a younger version of himself! Now they must team up to defeat their enemies, save their friends, and find out who is behind this diabolical deed.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 7/Vista/XP

Processor: Intel Pentium Dual-Core T4200 (2×2.0GHz) or AMD equivalent

Memory: 2GB RAM (XP)/3GB RAM (Windows 7 / Vista)

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 (512MB) / ATI Radeon HD 2900 (512MB)

Hard Drive: 11 GB free hard drive space

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft Windows 7

Processor: Intel Core i5 @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz

Memory: 3GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / ATI Radeon HD 5850 (1GB)

Hard Drive: 11 GB free hard drive space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Sonic Generations MULTi6-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم