دانلود بازی Janes Advanced Strike Fighters 2011 برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

Jane’s Advanced Strike Fighters یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Trickstar Games حمایت یافته و ناشر آن شرکت Evolved Games و Koch Media می باشد.نبردی سرسخت در آسمان  خواهید داشت نبرد سرسخت جت های جنگنده با مراحل مختلف و با انواع جت های جنگنده یکی از ویژگی های خارق العاده این بازی این است که گرافیک فوق العاده بی نظیر در بازی می باشد. وجود انواع مدل ها از جت های جنگنده پیشرفته و تخریب گر که تعداد آنها به ۳۰ می رسد، ابتدا خلبان خود را آماده و سپس جت مورد نظر را انتخاب و وارد دنیای مبارزات هوایی بین جت های جنگنده شوید. بازی دارای قابلیت های فراوانی در بخش MultiPlayer و همچنین آنلاین می باشد که دوئل تیمی بر روی یک هدف متحرک و اتحاد برای نابودی دشمن، و بازی همزمان ۱۶ نفر در یک تیم از مهمترین آن ها می باشد. مأموریت های ویژه و عملیات خاص از جمله برنامه ریزی برای حمله به پایگاه دشمن و فرار از مقرّ دشمن که هریک گیمر را به چالش وا می دارد. گستردگی نقشه در بازی ۶۵۰۰ کیلومتر مربع می باشد که شامل پایگاه های دشمن، پایگاه های خودی و جبهه درگیری و… نیز می باشد.لذت و هیجان رانندگی جت های جنگنده را با دریافت این بازی از سایت بزرگ دانلودها تجربه کنید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

caution لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل فشرده ، با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … ، رایت نمایید.و جهت نصب بازی از فایل Jane.exe استفاده کنید.و برای کرک کردن بازی محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید..

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

download لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12دانلود به صورت پارت ۱گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :       Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود