دانلود بازی Stronghold 3 برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

اگر شما تاکنون می خواستید یک بازی استراتژی مدیریتی و ساخت و ساز همراه با حمله و دفاع از قلمرو خود را داشته باشید یا به خواسته خود بر مردمتان بد باشید یا آنها را در ناز و نعمت نگه دارید بی شک سری Stronghold پاسخ گوی این نیاز شماست. این سری همواره بر قانون انجام ماموریت ها و در عین حال ساخت و ساز شهر و افزایش قلمرو استوار بوده است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد که طرفداران زیادی را پیدا کرد و یکی از دلایل آن وجود المان "واقع گرایی" در بازی بود. Stronghold 3 ششمین نسخه از این سری محبوب است که مانند نسخه های قبلی توسط استدیوی Fireplay ساخته می شود. داستان این نسخه به کارکترهای قبلی این سری مربوط می شود که سازندگان در حا حاضر تنها به وجود کارکتر محبوب و البته خشن بازی یعنی The Wolf اشاره کرده اند. The Wolf پس از از دست دادن پادشاهی، خشمگین و سر افکنده در گوشه و کنار به جمع آوری سلاح و سرباز می پردازد و در این نسخه به دنبال حق خود در پادشاهی می گردد. در این نسخه میزان عدالت یا جوانمردی به نوع عملکرد شما بستگی دارد که می خواهید با بدترین روش ممکن دشمنان خود را نابود کنید یا به شکلی دیگر … می توانید حیوانات مرده یا مریض را به داخل قلعه دشمن روانه کرده تا مردم آن سرزمین و سربازان از بیماری، به خودی خود بمیرند یا مواد اشتعال آمیز را با منجنیق به قلعه بفرستید و یا فرمان تیر آتشین بدهید تا قلعه و مردمش یکجا جزغاله شوند. خوشبختانه این ویژگی در بازی به بازیباز اختیار بیشتری می دهد و اختیار را بیشتر به او می سپارد که میخواهد ظالم باشد یا مهربان و با اینکار نیز سازندگان سعی دارند تا بیشتر قرون وسطا را برای ما باز کنند! شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی به پست افزوده شد|

 

 

به دلیل ایجاد ویژگی تغییر آب و هوا، ما حتی شاهد جنگ در نیمه شب هستیم و اگر به اندازه کافی سرباز برای کشیک در مواقع ضروری در اختیار نداشته باشید قطعاً کارتان ساخته است. علاوه بر اینکه دشمن می تواند به شما حمله کند، شما هم می توانید در شب و در تاریکی به حمله بپردازید. اکنون قطعاً این سوال در ذهن شما پیش می آید که چگونه در شب، آن هم در قرن ۱۱ام می توان بدون نور جنگید؟ پاسخ این است که سربازانی را می توانید در اختیار داشته باشید که مشعل های نور را با خود حمل می کنند که قطعاً جنگ بدون آنها حتی در شب یک خودکشی محض است.

همواره نباید در بازی دشمنان خود را فقط خارج از قلعه و کشورهای دیگر فرض کنید بلکه دشمن در خود قلعه نیز وجود دارد و ممکن است خود شما آنرا بوجود بیاورید. اگر شما پادشاه سنگ دلی باشید که فقط به فکر خود است و ثروت خود را افزایش می دهد و در عین حال مردم خود را در فقر و بی غذایی قرار می دهد و مدام از آنها کار می کشد، دلیلی ندارد که مردم علیه شما شورش نکنند، بنابراین در این قسمت باید به فکر همان نوار معروف شادی مردم باشید در غیر این صورت باید دست به سرکوب داخلی بزنید!
در بخش آنلاین بازی، بازیبازها می توانند یک داستان تازه با لوکیشن های تازه درست کنند و آنرا برای دانلود و استفاده دیگران به اشتراک بگذارند. این قابلیت به اعتقاد بنده بسیار خوب و قوی است و افراد زیادی قطعاً به طرف آن جذب می شوند. یکی دیگر از قابلیت های بخش آنلاین بازی استفاده از Google Earth برای پیدا کردن یک فرد در هر جای این کره خاکی که در حال انجام این بازی است می باشد که می توان آنرا از این طریق انتخاب و با او بازی کرد، حتی ممکن است آن فرد در شهر و خیابان شما باشد!
به طور کلی گرافیک سری Stronghold همواره دارای سطحی نسبتاً معمولی بوده اما بسیاری از بازیبازها و هواداران این سری در هر نسخه انتظار گرافیکی متنوع را داشتند ولی به هر دلیلی این اتفاق روی نمیداد اما S3 نسبت به نسخه های قبل پیشرفت بسیار چشمگیری در بخش گرافیک خواهد داشت و می توان این نسخه را بهترین نسخه در بخش گرافیک دانست. این نسخه از Havok Engine استفاده می کند. همانطور که از نام این موتور آشنا پیداست، فیزیک در بازی فوق العاده است و تاکنون در این سری این چنین نبوده است.
ساختن و بنا کردن در Stronghold 3 آسان خواهد بود ولی بدان معنی نیست که کامل نباشد بلکه سازندگان قول داده اند در کنار آسان بودن، سرعت بنا سازی را افزایش دهند و بتواند به راحتی با بازیباز ارتباط برقرار کند و مانند نسخه های قبل کامل باشد. به لطف استفاده از موتور Havok ما می توانیم شاهد بهبود وسیع گرافیکی بازی به ویژه در بخش فیزیک باشیم به طوریکه مثلاً در این نسخه نحوه مردن، افتادن از ارتفاع (از روی دیوار قلعه)، ریزش قلعه ها و حرکات مردم فوق العاده زیبا به نظر می رسد و التبه به مراتب متفاوت با نسخه های قبلی می باشد.

 

بازی از ۴ حالت صبح، روز، غروب و شب بهره می برد که به هر چه زیباتر کردن آن می افزاید. برای اولین بار در این نسخه باران و رعد و برق نیز وجود دارد و همچنین وجود باد که باعث ایجاد موج و تکان خورد درختان و گلها و … می شود نیز در بازی قابل مشاهده است. همچنین در طی جنگ، گرد و غبار از زمین بلند می شود که به هرچه واقعی تر کردن بازی کمک خواهد کرد.
قطعاً دیدن یک صورت و بدن یکسان برای تمام کارگر از صنفی در نسخه های قبلی بازی برای بسیاری از شما بسیار عذاب آور بود، مثلاً تمام کارگران معدن به یک شکل بودند، اما در این نسخه با مدلهای بیشتر از چهره ها روبرو هستیم که کمی از یکنواختی بازی می کاهد. علاوه بر این تمام ادوات جنگی در بازی نیز از اول ساخته شده است که از تصاویری که از بازی منتشر شده مشاهده می شود که از کیفیت بسیار زیادی برخوردارند و بسیار زیبا و البته با دقت طراحی شده اند.

 

منبع توضیحات: وبسایت گیمرز لند

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Dual Core CPU – 2.0GHZ
Operating System: Windows® XP SP3/ Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Video: 256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 5 GB Free

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Operating System: Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Video: 512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 5 GB Free

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال باشد. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. بازی را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۱۰ آذر ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

– دانلود آپدیت شماره ۱ و ۲ نسخه RELOADED بازی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود