دانلود بازی Sword of the Stars II: Lords of Winter برای PC

اولین رای باشید!

در بازی جذاب Sword of the Stars 2 ، بازیکنان با شش مرحله از شماره ۱ این بازی به همراه افزونه های این نسخه روبرو خواهند شد در حالیکه اسرار تاریکی سری های تاریکی این بازی را کشف می کنند. اسم این اسرار Suul'ka می باشد – نام یک مسابقه ی قدیمی که مسئول نگهداری از Liir و Zuul و سایر افراد ساکن در سرزمین SotS می باشد. تکنولوژی جدیدی در این بازی به نام SotS2 به کارگرفته شده که ۴برابر تکنولوژی ورژن قدیمی تر آن یعنی SotS می باشد. این تکنولوژی هیچ محدودیتی در مسابقات جدید ندارد و می تواند در هر گستره ای به کار گرفته شود. این تکنولوژی به سمت یک استاندارد جدید در بازی های مسابقه ای فضایی می رود. شما از هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor : Core2 Duo or equivalent
Video Card : 512-MB DirectX 10
Memory : 2-GB free space
OS : Windows Vista 32-bit
Additional Info    DX: February 2010 or newer (DX10)

 

سیستم پیشنهادی:

Processor : Intel i5 equivalent or better
Video Card : 1-GB DirectX 10/11
Memory : 6-GB
OS : Windows 7 64-bit
Additional Info    Sound: Any Windows Vista compatible sound device, 5.1 speaker configuration for full effect

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، به اجرای بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود