دانلود WinZip Pro 25.0 Build 14245 Win/macOS – نرم افزار فشرده ساز

3.5/5 - (4 امتیاز)

دانلود WinZip Pro یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و می تواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد.

همچنین این نرم افزار می تواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود.

دانلود-نرم-افزار-WinZip

دانلود WinZip Pro می تواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدر های مشخص شده است و ذخیره سازی آن ها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

WinZip-اسکرین-شات  WinZip-اسکرین-شات  WinZip-اسکرین-شات

info

WinZip is the world’s most popular Windows Zip utility for file compression, file sharing, file encryption, and data backup. No other file compression utility is as easy to use or offers such a comprehensive and innovative feature set to help you save time, conserve space, and improve productivity.

سیستم مورد نیاز

perating system: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, or Windows 10.
Internet Explorer 8 or later.
Microsoft .Net Framework 3.5 or later

راهنمای نصب

1) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. فایل اجرایی موجود در پوشه KeyGen را به محل نصب نرم افزار خود منتقل کرده و به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

2) بر روی Generated کلیک کنید. سریال نامبر بایستی به صورت خودکار به نرم افزار شما وارد شود. اگر نشد، با استفاده از گزینه Copy Code سریال را کپی کرده و به صورت دستی در نرم افزار کپی کنید تا اکتیو شود.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود