دانلود VLC Media Player 3.0.16 + Portable – وی ال سی مدیا پلیر

4.3/5 - (50 امتیاز)

دانلود VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. وی ال سی مدیا پلیر (به انگلیسی: VLC Media Player) یک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش می کند. این برنامه هم چنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد.

شما با این برنامه به راحتی می توانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلم های مختلف استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیتهای دانلود VLC Media Player این است که به شما اجازه می دهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت (IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که برنامه VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای macOS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها می باشد.

دانلود-VLC-Media-Player

مطالب مرتبط

وی‌اِل‌سی (به انگلیسی: VLC) یک نرم‌افزار آزاد پخش‌کننده صدا و تصویر است. این نرم‌افزار نتیجه تلاش‌های گروه پروژه VideoLAN و قابل نصب بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف می‌باشد. VLC توانایی کدگذاری و کدبرداری بسیار گسترده‌ای را دارد و جستجو برای یافتن کدکهای مختلف را غیرضروری می‌کند. این نرم‌افزار نسخه فارسی نیز دارد. این نرم افزار توانایی بالا در پخش ویدئو ناقص، ناتمام و آسیب دیده در هنگام دانلود دارد.

می‌توان در حین دانلود یک فیلم، توسط این برنامه به مشاهده قسمت‌های گرفته شده پرداخت. پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی شده libavcodec و libavformat. این بدان معناست که vlc قادر به پخش H.264 یا MPEG – 4 همانند پخش تصاویر flv است. هم چنین نرم افزار VLC Media Player یکی از برنامه‌های متن باز و اپن‌سورس پخش دی‌وی‌دی است که محدودیت‌های مربوط به پخش دی‌وی‌دی در مناطق مختلف را ندارد.

برخی از ویژگی های کلیدی دانلود VLC Media Player:

  • از برنامه می‌توان به عنوان ضبط کننده میزکار نیز استفاده نمود.
  • تجزیه کننده XML
  • پشتیبانی از SSL / TLS
  • پشتیبانی از عکس ویدئو PNG یا JPG
  • تصویر در تصویر سیستم
  • پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg
  • محیط کاربر پسند
  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
info

VLC media player is a free and open source cross-platform multimedia player and framework that plays most multimedia files as well as DVD, Audio CD, VCD, and various streaming protocols.VLC media player is Simple, Powerful and Fast. Plays everything, Files, Discs, Devices and Streams. VLC also is Media Converter and Streamer, plays most codecs with no codec packs needed.VLC is a highly portable multi-platform multimedia player for various audio and video formats (MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, Ogg, OGM, MOV, wma, wmv…)VLC media player project targets multimedia streaming of MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4 and DivX files, DVDs, digital satellite channels, digital terrestial television channels and live videos on a high-bandwidth IPv4 or IPv6 network in unicast or multicast under many OSes.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com