کامل ترین آموزش زبان HTML5 برای طراحان وب Lynda.com – HTML5 Course

اولین رای باشید!

HTML سرواژه‌ٔ HyperText Markup Language و به معنای « زبان نشانه‌گذاری ابرمتن » است. در حقیقت همان پایه و بیس در دنیای وب است. یک زبان رایانه‌ای که برای تدوین قالب و طراحی صفحات وب استفاده می شود. فعالیت html5 در دوره های پایانی سال ۲۰۰۳ برای اثبات خود به عنوان مدعی به این صورت بوده که در html4  امکان گسترش فرمها به گونه ای وجود داشته که بسیاری از خصوصیات عنوان شده در xforms  را شامل شود بدون آنکه پویشگرها احتیاجی به موتورهای پرداخت داشته و سازگار کردن با نسخه های قبلی آن باشد. فضای آفلاین Google Gearsرا میشناسید؟ html5 قرار است چیزی شبیه آن در خود داشته باشد. برای مثال میتوان باhtml5 ایمیلهای خود را به صورت آفلاین خواند. مثال دیگر این است که سایتها میتوانند برخی از اطلاعات خود را بر روی سیستم شما ذخیره کنند و این یعنی چند برابر سرعتی که الان داریم درست مثل یک “ابر کوکی”.
از توضیحات مربوط به HTML5 که بخش بسیار کوچکی از آن را در بالا مرور کردیم بگذریم ، شما در این پست می توانید کامل ترین آموزش این زبان طراحی صفحات وبسایت را برای اولین بار در دنیا به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. در ان مجموعه ۱۰ سرفصل متفاوت و کلیدی وجود دارد. برای مشاهده ی سرفصل ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار در دنیا ، نسخه کامل آموزش شامل ۱۰ سرفصل|

 

 

سزفصل های قرار داده شده در مجموعه:

۱) بررسی دقیق فرم های وب

۲) بررسی دقیق فرمت های ویدیویی و صوتی

۳) بررسی ساختار ها ، ترکیب ها و سمانتیک ها

۴) مدیریت بخش History مرورگرها

۵) ذخیره سازی آفلاین صفحات وب و مشاهده آفلاین آن ها

۶) طراحی های گرافیکی و انیمیشن سازی

۷) بررسی دقیق مکان یابی درست برای طراحی

۸ ) نگاهی گذرا به HTML5

۹) مروری اولیه بر HTML5

۱۰) بررسی برنامه نویسی Drag & Drop برای زبان HTML5

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود