دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

4.5/5 - (6 امتیاز)

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|آپدیت Update v1.01 eu بازی به پست افزوده شد|

 

 

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

همه این صحبت ها مقدمه ای بود بر نسخه جدید این بازی که چندی پیش توسط مدیر عامل کمپانی Ubisoft آقای Yves Guillemot معرفی شد، داستان بازی چند سال پس از وقایع نسخه Brotherhood رخ می دهد، سال ۱۵۱۱ بعد از میلاد مسیح می باشد و اتزیو که یکی از نوادگان الطایر است در سنی حدود ۵۰ سالگی به سر می برد و دیگر برای خود یک اساسین با تجربه شده است و می تواند هر دشمنی را از پای در آورد. وی به سرزمین آب و اجدادی خود یعنی قسطنطنیه (ترکیه) باز می گردد تا دلیل مرگ الطایر را بیابد، در طول بازی صحنه هایی از جَد خود را مشاهده می کند که یاد آور صحنه هاییست که الطایر در آنجا حضور داشته است. حال در اینجا اتزیو باید با حکومت عثمانی دست و پنجه نرم کند و به جنگ بین اساسین ها و تمپلار ها خاتمه دهد. قلعه اجدادی اساسین ها در این بازه از تاریخ به دست تمپلارهای عثمانی افتاده است و اتزیو نیز کلید فاش شدن تمامی این اتفاقات و چگونگی مرگ الطایر است. از سوی دیگر، داستان دزموند مایلز هم ادامه می یابد، از جایی که او با Hidden Blade خود شخصیت لوسی را به قتل می رساند و همچنین مشتاق است که بداند در گذشته چه اتفاقاتی برای اجدادش افتاده است.

گفتنیست نویسنده داستان بازی دیگر "جفری یولهام" و "کوری مِی" نمی باشند و شخصی به نام "داربی مَک دویت" نویسندگی این نسخه را بر عهده دارد. ظاهراً نویسنده داستان به خوبی می داند که چطور وقایع نسخه اول و نسخه Revelations را با یکدیگر ترکیب کند تا مخاطب ضمن بازی کردن و لذت بردن، خاطرات قدیمی اش از سری Assassin’s Creed را نیز در جلوی چشمانش ببیند.

بخش چند نفره AC: Revelations نیز همانند نسخه قبل در بازی گنجانده شده و اینبار تیم سازنده این بخش را تکمیل کرده است تا بازیکنان بیشتر از قبل بتوانند لذت ببرند. در اینجا نیز با ارتقاء سطح خود می توانید آیتم ها و وسایل خود را در Abstergo آپدیت کنید و یا آیتم جدیدتری را خریداری کنید، خانوم آندرین مانوِر تهیه کننده المان ها و آیتم های بخش چند نفره بازی اعلام کرده است: "یکی از آیتم های جذاب این بخش استفاده از Hook Blade می باشد که به کمک آن می توانید دیگر بازیکنان را از پای در آورید. شخصیت های جدید، کاستومایز کردن المان ها، نقشه های جدید و متنوع و همچنین حالت های جدید نیز از دیگر برنامه های ما برای این بازی است، ما بر این باور هستیم که همه این کارها دست به دست هم می دهند و بازی AC: Revelations را قدرتمندتر و محبوب تر از قبل جلوه می دهند."

 

منبع توضیحات: فروم گیمرزلند

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP3 / Windows Vista® SP2 /Windows 7® SP1
Processor: Intel Core®2 Duo E4300 @ 1.8 Ghz or AMD Athlon64 X2 4600+ @ 2.4GHZ
Memory: 1.5 GB Windows® XP / 2 GB Windows Vista® – Windows 7®
Graphics: 256 MB DirectX® 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (see supported list)
DirectX®: DirectX® June2010 or newer
Hard Drive: 12 GB
Sound: DirectX 9.0 – compliant sound card

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® XP SP3 / Windows Vista® SP2 /Windows 7® SP1
Processor: Intel Core®2 Duo E6700 @ 2.6 GHz or AMD Athlon64 X2 6000+ @ 3.0Ghz or better
Memory: 1.5 GB Windows® XP / 2 GB Windows Vista® – Windows 7®
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0 – compliant card with Shader Model 5.0 or higher
DirectX®: DirectX® June2010 or newer
Hard Drive: 12 GB
Sound: Surround Sound 5.1 capable sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، دقت داشته باشید که باید DirectX11 حتما بر روی سیستم شما نصب باشد . حال تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و سپس به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

دانلود کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی ، کلیک کنید) :

منبع کاور: Game-Gold.in

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ بهمن فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

– دانلود کرک نهایی SKIDROW FIXED all errors به صورت جداگانه

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

نسخه فشرده ۳٫۲ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها بخش Multiplayer بازی حذف شده است. بازی کرک شده توسط گروه SKIDROW می باشد. دقت داشته باشید که در هنگام اکسترکت پارت ها و نصب بازی آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا در اجرای بازی به مشکل برخورد نکنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از نسخه فشرده این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   UploadHere    UploadKing    Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور مدیافایر (کلیک کنید)

 

آپدیت Update v1.01 eu SKIDROW بازی:

آپدیت جدید بازی به منظور رفع مشکل بازی کردن مرحله Desmond's memory آماده دانلود می باشد. پس از دانلود ، ابتدا فایل اجرایی ac_revelations_1.01_eu.exe را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و سپس به اجرای بازی بپردازید. در هنگام اجرای بازی ، لوگوی یوبی سافت نمایان می شود و از شما نام کاربری و کلمه عبور می خواهد. به ترتیب زیر وارد نمایید و وارد بازی شوید:

Username: SKIDROW

Password: Anything you want (هرچیزی که می خواهید)

 

– دانلود آپدیت Update v1.01 eu SKIDROW بازی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود