دانلود Acronis True Image 2021 Build 35860 + Bootable ISO

4/5 - (3 امتیاز)

نرم افزار Acronis True Image یک پکیج کامل می باشد که نه تنها امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود را برای شما فراهم نمی کند، بلکه سیستم شما را در برابر انواع تهدید ها مانند ویروس ها، نصب غیر قابل توقف نرم افزار و خطا های هارد محافظت می کند. کامپیوتر شما قابلیت ذخیره تمامی اطلاعات از فعالیت های شما و چیز های مهمی مانند عکس ها و ویدیو های خانوادگی و … را دارد و شما نیز همیشه باید از آن ها محافظت کنید.

Acronis True Image با داشتن قابلیت کپی فوق کامل از فایل ها این امنیت را برای شما فراهم می کند و خیالتان را از پاک شدن فایل های ضروری خود راحت می کند. اگر زمانی اتفاقی ناگواری برای فایل ها شخصی و یا فایل های اصلی ویندوزتان رخ دهد، شما می توانید با استفاده از فایل بک آپی که قبلا ساخته اید دوباره فایل های خود را بدست آورید. این نرم افزار در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز های اورجینال و رایت آن بر روی CD کاربرد بسیار زیادی دارد.

نرم-افزار-Acronis-True-Image

نرم افزار Acronis True Image برای حفاظت کامل از کامپیوتر شما به وسیله بکاپ گرفتن از اطلاعات شما شامل سیستم عامل، داده ها، نرم افزار ها، عکس ها، فایل های ویدیویی و پرونده های مالی و تنظیمات شخصی و به طور خلاصه همه چیز می باشد. این نرم افزار از داده های شما فقط با یک کلیک ماوس ساده حفاظت کامل کرده و اطلاعات شما را در برابر ویروس ها و نرم افزار های مخرب و هارد دیسک های معیوب محافظت می کند.

info

The Acronis True Image Home will provide complete PC protection: back up your entire Windows based PC, plus your data, applications, settings and OS!
Acronis True Image Home 2009 is an award-winning backup and recovery solution for a reason: it protects your PC with less work and allows you to recover from viruses, unstable software downloads and failed hard drives more quickly than any other solution. Create an exact copy of your PC and restore it from a major failure in minutes, or back up selected files and recover it even faster.

سیستم مورد نیاز

Processor Pentium 1 GHz.
1 GB RAM.
1.5 GB of free space on a hard disk.
CD-RW/DVD-RW drive or USB flash drive for bootable media creation.
Screen resolution is 1152 x 720.
Mouse or other pointing device (recommended).

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه 2020:

1) ابتدا مطمئن شوید به اینترنت متصل نمی باشید. سپس اقدام به نصب نرم افزار کنید.

2) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. در فایل نوشتاری HOWTO سه آدرس داده شده که حتما باید توسط Patch آن ها را فعال کنید (پچ به صورت اتومات باید این فایل ها را شناسایی و اکتیو کند). از پچ شدن هر سه فایل ti_managers.dll و TrueImageTools.exe و TrueImageHomeService.exe توسط فعال سازی پچ مطمئن شوید. اگر پچ نتوانست آدرس فایل ها را پیدا کند، لطفا از طریق فایل HOWTO آدرس ها را به صورت دستی به فعال ساز بدهید.

3) تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود حتما بلاک کنید تا لایسنس شما غیرفعال نشود.

4) نرم افزار را اجرا کنید. اگر از شما درخواست سریال شد، از سریال موجود در SN.txt استفاده کنید.

—————–

آموزش نصب نسخه 2021:

1) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید. وارد بخش Task Manager شوید، به زبانه ی Processes مراجعه کرده و فایل های زیر را End Process کنید:

afcspsrv.exe

TrueImageMonitor.exe

schedhlp.exe

TibMounterMonitor.exe

2) به بخش Services مراجعه کنید (از طریق منوی استارت و تایپ عبارت Services قابل دسترس است) و تمامی سرویس هایی که با عبارت Acronis در بخش Description آن ها شروع می شوند را Stop کنید.

3) حال وارد پوشه ی Crack شوید. فایل ti_managers.dll و TrueImageTools.exe را به آدرس زیر منتقل کرده و جایگزین کنید:

C:/ Program Files (x86) / Acronis / TrueImageHome

 

4) فایل TrueImageHomeService.exe را نیز به محل زیر منتقل کرده و جایگزین کنید:

C: / Program Files (x86) / Common Files / Acronis / TrueImageHome

 

5) فایل اجرایی “Block Host.bat” را اجرا کنید تا سرورهای نرم افزار بلاک شوند. سپس دو فایل اجرایی زیر را حتما در فایروال خود بلاک کنید تا دسترسی به اینترنت نداشته باشند:

C: / Program Files (x86) / Acronis / TrueImageHome / LicenseActivator.exe

C: / Program Files (x86) / Common Files / Acronis / SyncAgent / syncagentsrv.exe

 

6) یکی از دو فایل 64Bit.reg یا 32Bit.reg را باتوجه به سیستم خود (32بیتی یا 64بیتی) اجرا کنید. این فایل باعث می شود تا سریال نرم افزار برای شما ثبت و فعال شود.

7) ویندوز خود را ریستارت کنید.

8) نرم افزار را اجرا کنید. کار تمام است.

——————–

نکته آموزشی برای نصب نسخه 2021! اگر قطع کردن process ها و توقف سرویس ها در گام اول و دوم برای شما دشوار است، می توانید سیستم خود را در حالت Safe Mode اجرا کنید. اجرای ویندوز در حالت Safe Mode باعث می شود تا نیازی به انجام گام اول و دوم نداشته باشد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه های 2021:

لینک دانلود نسخه نصبی با حجم 709 مگابایت

لینک دانلود Bootable ISO با حجم 183 مگابایت

————–

دانلود نسخه های 2020:

لینک دانلود نسخه نصبی با حجم 620 مگابایت

لینک دانلود Bootable ISO با حجم 660 مگابایت