دانلود بازی Winter Sports 2012 برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

Winter Sports 2012 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی بیش از ۵۰ مسابقه و ۱۰ دوره از المپیک ورزش های زمستانی به چشم می خورد، که به انتخاب خود می توانید به صورت Single Player و یا MultiPlayer تا سقف ۴ نفر در هریک از آن ها شرکت کرده و در دمای بسیار پایین مشغول به برگزاری و شرکت در مسابقات هیجان انگیز ورزشی اعم از اسکی، اسنوبورد و … شوید. با اینکه بازی به ۳۰ مرحله معروف شده است ولی با شکستن قفل ها و به دست آوردن امتیاز می توانید بیش از ۵۰ مرحله را به آن افزوده و هیجان واقعی را در شرایط سخت تجربه کنید. یکی دیگر از امکانات در این بازی کامپیوتری پشتیبانی و ساپورت دسته های بازی Xbox 360 می باشد که می تواند امکان خوبی برای کنسول بازها فراهم کند. صحنه های آهسته حرفه ای و انتخاب صحنه های زیبا از جریان مسابقات و جلوه های ویژه باعث حرفه ای تر شدن سبک بازی شده است.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

|نسخه نهایی و معتبر FairLight|


 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

caution لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل فشرده ، با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … ، رایت نمایید.و جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.و برای کرک کردن بازی ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و سپس محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی کنید.

 

OS: Windows XP, Vista or 7
Cpu: Intel Pentium D 3,0 GHz or AMD Athlon64 X2 4400 + 2.2 GHz
Ram: 1 GB Windows XP / 2 GB for Windows Vista / 7
Video Card: 256 MB
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 11 GB

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

دانلود کرک نهایی و معتبر بصورت جداگانه

 

download لذت بازی هندبال در  IHF Handball Challenge 12دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی  :

دانلود پارت ۱ :       Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :       Rapidshare    Direct Link


رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود