دانلود بازی Fifa 12 برای PS3

اولین رای باشید!

EA  اینبار موتور گرافیکی فیزیک بازیکنان را دوباره از نو طراحی کرده و این بازی را تا حد زیادی از لحاظ شبیه سازی به واقعیت نزدیک نموده . حرکات و برخوردها بسیار نزدیکتر به فوتبال واقعی طراحی شده اند و بهبود وسیعی را از نظر گرافیکی شاهد خواهیم بود. FIFA 12دارای قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه ی کامل بازیکنان است که با ادغام آن با تعریف دوباره ی کنترل بازی و هوش مصنوعی بالا در هنگام دفاع کردن یک بازی پر هیجان تر از گذشته را شاهد هستیم . موتور فیزیکی جدید EAمخصوص ساخت حرکاتی خاص مانند کنار زدن بازیکنان و تنه های شدید و سایر حرکات فیزیکی ساخته شده که در کنار آن جزییات زیادی هم به اینگونه برخوردها افزوده شده . EA هوش مصنوعی جدیدFIFA 12 راPro Player Intelligence می نامد.در چنین حالتی بازیکنان در این بازی می فهمند که چه کسی به آن ها نزدیک می شود و بر اساس خصوصیت های او از خود واکنش نشان می دهند.درنسخه ی آینده ی این بازی همچنین شاهد شکل های مختلف و تاکتیک های متفاوت تری برای دفاع خواهید بود که این نیز به فیزیکی تر شدن بازی کمک کرده است .

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، قابل اجرای بر روی CFW 3.55 & 3.41|

 

 

اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی:

قابلیت اجرا بر روی هارد اکسترنال: ندارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : دارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

تصاویری از محیط بازی:

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

۱) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. که می توانید آخرین نسخه آن را از اینجا دریافت نمایید.

۲) روش نصب فایل های PKG به این صورت می باشد که فایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد اکسترنال خود دارید ، فایل های PKG را باید به آدرس D:\ منتقل کنید. نه داخل فولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید فایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، فقط و فقط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات فنی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

توضیحات برای اجرای بازی: پس از دانلود و اکسترکت نمودن پارت ها ، با ۳ فایل با پسوند PKG مواجه می شوید. این ۳ فایل را به فلش مموری خود و یا هارد اکسترنال خود منتقل کنید. دقت داشته باشید که این ۳ فایل را در هیچ فولدری کپی نکنید ، یعنی در فولدر اصلی فلش و یا هارد اکسترنال شما باشد. حال در منوهای کنسول خود ، به قسمت Install Package Files مراجعه نمایید و ابتدا فایل FIFA12PSNFIXED01.pkg و سپس شماره های ۲ و ۳ را نصب نمایید. روش اجرای بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ اسفند ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۱۰:  Multiupload    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود