دانلود مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۲ – The 69th Annual Golden Globe Awards 2012

اولین رای باشید!

جایزه گولدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award) نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گولدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. جوایز گولدن گلوب معمولاً معیار خوبی برای پیش‌بینی فیلم‌های راه‌یافتنی به جوایز اسکار است. اما امسال گلدن گلوب برای ایرانی ها نگرشی دیگر داشت. امسال ، فیلم فاخر "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی ، جایزه بهترین فیلم خارجی در گلدن گلوب را از آن خود کرد. او این جایزه را متعلق به مردم سرزمین خود ، ایران ، می داند و به همه ی هموطنان خود آن را اهدا کرد. در این پست ، شما می توانید تمامی مراسم گلدن گلوب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. همچنین امکان دریافت جداگانه قسمت "Foreing Language Film" که جایزه آن به اصغر فرهادی اهدا می شود نیز وجود دارد.

|مراسم با کیفیت عالی HD 720p و به صورت کامل به مدت زمان ۱۲۶ دقیقه می باشد|

|به همراه دانلود جداگانه قسمت دریافت جایزه فیلم "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی|

|بخش Arrival Special (فرش قرمز) مراسم به پست افزوده شد|

 

 

– دانلود جداگانه دریافت جایزه فیلم "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی (کیفیت HD 720p) | لینک کمکی ۲     

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۳۰ روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

دانلود بخش فرش قرمز – Arrival Specials مراسم :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود