دانلود آپدیت شماره ۲ بازی Rage Update 2

اولین رای باشید!

بازی Rage یکی از بازی های موفق در اواخر سال ۲۰۱۱ بود که آپدیت دوم این بازی از سوی شرکت سازنده ی آن منتشر شده است و بیشتر قابلیت های این آپدیت افزایش کیفیت تکسچرها و در کل کیفیت محیط بازی می باشد . این آپدیت توسط گروه SKIDROW کرک شده است . در این آپدیت شاهد اضافه شدن یک معیار جدید برای افزایش سرعت لود بافت ها هستیم که تنظیم خودکار تنظیمات گرافیکی ، رفع خطاهای گرافیکی در هنگام تغییر تنظیمات و … از سایر موارد اضافه شده می باشند . توضیح کامل در مورد این پچ در فایل فشرده قرار دارد .

 

 

 

source دانلود آپدیت شماره 1 بازی Rage Update 1 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، به نصب آپدیت بپردازید . پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

caution دانلود آپدیت شماره 1 بازی Rage Update 1 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود ۱٫۰ گیگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود