مشاهده آفلاین وبسایت ها با MetaProducts Offline Explorer Enterprise v6.1.3718 SR1

اولین رای باشید!

آیا تاکنون به این موضوع اندیشیده اید که شما نیز می توانید تمامی مطالب یک سایت را به طور کامل و کنترل شده در حافظه کامپیوتر خود نگهداری کنید؟ نرم افزارهای زیادی شما را در این زمینه یاری می کنند اما هرکدام از نرم افزارها با مشکلاتی همراه هستند. امروز دانلودها قصد دارد شما را با یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود یک سایت از اینترنت آشنا کند! نرم افزاری که شاید بتوان گفت در این زمینه اولین پیشنهاد دانلودها برای شما است. با استفاده از Offline Explorer Enterprise شما میتوانید تعداد نا محدودی از سایت های مورد علاقه خودتان را از پروتکل های FTP, HTTPS, HTTP, MMS وRTSP دانلود و بصورت آفلاین مشاهده کنید! نرم افزار فوق ابزار های مورد نیاز برای مشاهده ، مرور ، ویرایش و جستجو صفحات را هم در اختیارتان قرار میدهد طوری که هیچ تفاوتی با زمان آنلاین بودن آن صفحات احساس نمیشود!این نرم افزار توانایی دانلود بیش از یک میلیون سایت اینترنتی را در یک پروژه تعریف شده دارد!

 

 

قابلیت های عمومی نرم افزار MetaProducts Offline Explorer Enterprise v6.1.3718 SR1 :
– ذخیره زمان: با این توانایی نرم افزار می توانید بیش از ۵۰۰ فایل را همزمان با هم دانلود نموده و به آسانی و به سرعت اطلاعات اینترنتی را بر روی هارد دیسک کامپیوترتان قرار دهید. این فایل ها همواره برای شما موجود است. بنابراین هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.
– انتقال: Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمایید، شما هنوز هم وب سایتتان را بر روی هارد دیسک دارید! حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابجا شوند فایلهای شما دست نخورده باقی می مانند.
– ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین: در اینترنت فایلهای صوتی و ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. اما ممکن است با مرورگرتان نتوانید آنها را ذخیره نمایید. این نرم افزار می توانید این کار را برای شما انجام دهد. حتی می تواند به سادگی از پروتکلهای RTSP، PNM، NSV or MMS نیز فایل های مورد نظرتان را ذخیره نماید. می توانید فایل هایتان را با بالاترین کیفیت حتی برای اتصالات مودمی نیز ذخیره نمایید.
– کنترل سایتها: به کمک قابلیت زمانبندی قدرتمند این برنامه، می توانید به صورت خودکار سایت های اینترنتی را کنترل نمایید. این قابلیت ساده و در عین حال قدرتمند می تواند در صورت نیاز با اینترنت اتصال برقرار نموده ، اتصال اینترنت را قطع کند، خود را از حافظه خارج نماید و یا زمانی که تمامی دانلودها به پایان رسیدند کامپیوتر را خاموش نماید.
– بروز رسانی وب سایت به صورت محلی: این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MetaProducts Offline Explorer Enterprise v6.1.3718 SR1 :
– سرعت بالا، سادگی و قابلیت اعتماد در بازیابی فایلها از پروتکلهای FTP، HTTP، HTTPS، MMS، RTSP و سایتهای (NSV (SHOUTcast
– پشتیبانی از HTTP، SOCKS4، SOCKS5
– دریافت بیش از ۵۰۰ فایل به صورت همزمان
– دانلود سایتهایی که با مرورگر اصلی و یا دیگر مرورگرهای کامپیوتر مشاهده شده اند. همچنین چاپ یکباره تمامی سایت
– از آنجایی که این نرم افزار از یک مسیر برای ذخیره فایلهای دانلود شده استفاده می کند، به آسانی میتوان به فایلها دسترسی داشت
– پشتیبانی از کشیدن و رها کردن پیوندها از اینترنت
– کنترل Clipboard برای خلق دستی و یا خودکار پروژه جدید
– رابط کاربری با قابلیت پیکربندی شدن به همراه ویزارد پروژه دستی
– قابلیت اجرا در پشت زمینه
– پشتیبانی از استخراج پیوندها از اسکریپت های Java و VB
– استفاده از کوکی های IE به هنگام دانلود
– جستجو در میان فایلهای دانلود شده به کمک کلمه کلیدی یا نام فایل
– امکان انتخاب چندین پروژه که به شما امکان می دهد عملیات سریعتری را بر روی آنها انجام دهید
– کنترل سرعت دانلود
– زمانبندی دانلود ها و شروع آنها با استفاده از خط فرمان
– و …

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 12.9 مگابایت | لینک کمکی

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود