دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

5/5 - (2 امتیاز)

نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FiGHTCLUB بازی|

 

 

نام بازی: Dirt 3
سبک: ماشین رانی رالی
درجه سنی: RP
پلتفرم: PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده: ۱۰/۹
درجه اهمیت بازی: ۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱
منبع توضیحات: فارس فروم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 6000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 15 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core i7 @ 2.8 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.2 GHz
Memory: 3 Gb
Hard Drive: 15 Gb free
Video Memory: 1 Gb
Video Card: nVidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 6670

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. در هنگام نصب بازی نیاز به سریال نصب می باشد ، تمامی ارقام را عدد ۱ وارد کنید ، به صورت زیر:

۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱-۱۱۱۱۱

پس از اتمام نصب ،تمامی فایل های موجود در پوشه FiGHTCLUB را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال فایل اجرایی ProfileImport.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید. سپس به اجرای بازی بپردازید. دقت داشته باشید که هنگام اجرای بازی حتما از اینترنت قطع باشید. دقت داشته باشید که حتما GFWL بر روی سیستم شما نصب باشد. این فایل اجرایی را می توانید در دی وی دی بازی که دانلود نموده اید پیدا کنید. هنگامی که وارد بازی شوید ، از شما درخواست ساخت اکانت می شود. در این هنگام مراحل زیر را انجام دهید:

۱) در منوی ظاهر شده اول بازی بر روی گزینه Done کلیک کنید. ۲) سپس بر روی منوی I Don’t Participate کلیک کنید ۳) گزینه Create New Profile را انتخاب کنید ۴) حال یک سری نوشته ظاهر می شود که این نوشته ها را پایین آورده تا به ۳ خط مونده به آخر برسید ، اونجا نوشته شده Create Local Profile با رنگ آبی . اونو کلیک کنید. ۵) یک اکانت با اسم خودتون بسازید تا بازی رو بتونین ذخیره کنین.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

۴) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۳۰ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود