دانلود بازی Syndicate برای PC

اولین رای باشید!

داستان بازی در سال ۲۰۶۹ می گذرد زمانی که دنیا به وضعی درآمده است که میتوان گفت تقریبا هیچ دولت مستقلی در آن وجود ندارد، کشور ها تصمیم گیرنده ی خویش نیستند بلکه سه قطب اصلی اقتصادی جهان به جنگی عظیم بر سر کسب سود بیشتر دست زده اند که به نظر می رسد همه چیز را در کام خویش خواهد بلعید، در این بین دیگر خبری از لشکر کشی های عظیم و تانک هاو جت های پیشرفته نیست بلکه مامورین ویژه و عملیات های سری آنان برای از میان برداشتن موانع سندیکاهای متبوعشان شرایط میدان جنگ جهانی را رقم میزند،در این بین شما در نقش Miles Kilo مامور علی رتبه ی تشکیلات اقتصادی اروپا ظاهر خواهید شد که وظیف دارد به هر قیمتی شده اوامر بالا دستان خود را عملی کند، تا به حال نکات زیادی از داستان بازی مشخص نشده است اما با توجه نام درخشان سازنده و البته غنای داستانی سری می توان مطمئن بود که با یک خط داستانی بسیار قوی طرف خواهیم بود. برای مطالعه نقد کامل و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

 

 

دانلود بازی Syndicate برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

دانلود بازی Syndicate برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

Miles Kilo یک انسان معمولی نیست بلکه ماموری ارتقا یافته است که با نصب چیپست مخصوصی در بدنش به توانایی های ویژه ای دست یافته است، در بازی و با پیشروی در آن قادر خواهید بود تا توانایی های خود را ارتقا دهید، این ارتقاها در دو دسته ی کلی طبقه بندی می شوند: اولین دسته Perk های ۱۷ گانه ای هستند که شما با کسب اعتبار لازم برای آزاد سازی هریک آن ها را دریافت خواهید کرد این پرک ها رنج گسترده ای از قابلیت هایی نظیر افزایش آسیب رسانی اسلحه تا افزایش دقت هدف گیری و سرعت بارگذاری خشاب را شامل خواهند شد.
اما برگ برنده ی اصلی بازی را باید در دسته ی دوم مهارت های آن یافت این مهارت که در بازی با نام breach abilities شناخته می شوند برگرفته از قابلیت های چیپ کارگذاری شده در بدن Kilo هستند و خود به سه دسته ی Backfire، Persuade و Suicide تقسیم بندی می شوند هسته ی اصلی گیم پلی بازی را تشکیل میدهند. Backfire به شما اجازه میدهد تا با کنترل کردن اسلحه ی دشمنتان آن را بر علیه دارنده ی آن به کار گیرید.Persuade در مقطع زمانی مشخصی دشمنی را که ذهن وی را کنترل میکنید به متحد شما تبدیل خواهد کرد و وی در جبهه ی شما خواهد جنگید و در نهایت Suicide سربازهای بیچاره را مجبور به خودکشی دردناکی خواهد کرد.
کل قابلیت های Breaching با انجام یکی مینی گیم انجام پذیر خواهند بود ، این قابلیت ها علاوه بر کنترل ذهن انسان ها به شما امکان هک کردن کامپیوترها و ماشین گان های نصب شده را نیز میدهد البته برای دستیابی به این قابلیت ها نیاز به پر کردن نوار آدرنالین خود دارید که از طریق نبرد با دشمنان مجددا شارژ خواهد شد .
مطمئنا با دیدن ویدئو های بازی به شباهت های آن با سری Deus Ex پی خواهید برد، البته باید گفت شاید سبک کلی گیم پلی بازی به این عنوان شباهت هایی داشته باشد اما بنابر اعلام کسانی که بازی را تجربه کرده اند،بازی دقیقا حال و هوای آثار Starbreeze را دارد، میتوان گفت Human Revolution تکیه ی بیشتری بر کوئست های متعدد و المان های نقش آفرینی داشت و کیفیت شوتینگ آن در حد برترین شوترهای روز نبود اما Syndicate یک شوتر است که از المان های نقش آفرینی بهره میبرد و در این بعد میتوان بیشتر آن را شبیه به Bioshock دانست تا Deus Ex.بر اساس ویدئو های منتشر شده سیستم تیراندازی بازی بسیار مهیج به نظر میرسد و وجود اسلحه های متنوع نظیر مسلسلی که گلوله ها را با Curve شلیک میکند باعث افزایش کیفیت مبارزات می شود همچنین وجود انیمیشن های متعدد برای Takedown دشمنان در فواصل نزدیک نیز از عواملی است که به تنوع مبارزات بازی می انجامد .

 

بر خلاف Human Revolution در این بازی خبری از سیستم کاورگیری GeoW گونه نیست و کاور گرفتن شما با نشستن پشت موانع میسر خواهد شد همچنین در این حالت بازی به شما امکان شلیک کور را نیز خواهد داد در این بین تیراندازی و نیز کنترل حرکتی Kilo از کندی خاصی برخوردار است و میتوان آن را شبیه به کنترل دیگر اثر این استودیو Riddick دانست.
طبق نمایش های اخیر بازی در سطح فنی مطلوبی نیز قرار دارد و از موتور داخلی استودیو استفاده میکند، در این بین تم Cyber Punk بازی و جلوه های خاص بصری آن که مانند یک امضا به ما یادآور می شود با اثری از Starbreeze طرفیم همه باعث افزایش کیفیت بازی می شوند البته نباید انتظار داشته باشید تا جلوه های بصری ای نظیر Crysis 2 را شاهد باشید بلکه طراحی هنری خاص استودیو بیش از همه چیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.
بنابر اعلام استودیو بازی علاوه بر بخش تکنفره از بخش چندنفره ی کامل و نیز Co-op نیز برخوردار خواهد بود اما Starbreeze یا آور شده است تمرکز آن ها بر روی بخش تکنفره ی بازی بوده است و این بخش اصلی ترین قسمت بازی خواهد بود.

منبع توضیحات: وبسایت بازی سنتر

 

تصاویری از محیط بازی:

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating system: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7
Processor: Core 2 Duo E4600 2.4GHz or Athlon 64 X2 4600+
Memory: 2 GB (Windows XP) / 3 GB (Windows Vista / 7)
Video: GeForce 8800 GS or Radeon HD 4650 1GB
Hard Disk Space: 12 GB

 

سیستم پیشنهادی:

Operating system: Windows XP SP3 / Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1
Processor: Core 2 Quad Q6400 2.13GHz or Athlon II X3 440
Memory: 3 GB (Windows XP) / 4 GB (Windows Vista / 7)
Video: GeForce GT 545 DDR5 or Radeon HD 4850
Hard Disk Space: 12 GB

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل فشرده syndicate.zip را اکسترکت نمایید. سپس تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محلی که فایل فشرده syndicate.zip را اکسترکت نموده اید ، در فولدر Syndicate -> System -> Win32_x86_Release جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود کرک نهایی ۳DM بازی به صورت جداگانه

 

نسخه فشرده ۵ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است.بازی کرک شده توسط کرک ۳DM می باشد و دموهای بازی به هیچ وجه کاهش کیفیت نداشته و دست کاری نشده اند. دقت داشته باشید که در هنگام اکسترکت پارت ها و نصب بازی آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا در اجرای بازی به مشکل برخورد نکنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از نسخه فشرده این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود