دانلود مراسم اسکار ۲۰۱۲ – The 84th Annual Academy Awards 2012

5/5 - (1 امتیاز)

جایزه آکادمی (به انگلیسی: Academy Award) که به‌طور غیررسمی اسکار (Oscar) می‌نامند؛ جایزه‌ای است که هر ساله توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک (AMPAS) به بهترین آثار صنعت سینما اهدا می‌شود. این مراسم یکی از شاخص‌ترین مراسم‌های اهدای جوایز در جهان است و ساله در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌صورت زنده پخش می‌شود. همچنین در بخش رسانه، قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز به شمار رفته و جوایزی نظیر جایزه گرمی (برای موسیقی)، جایزه امی (برای تلویزیون) و جایزه تونی (برای تئاتر) پس از آن شکل گرفتند. آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک توسط لوئیز بی. مایر مدیر استودیوی متروگلدوین مایر ایجاد شد. جوایز اصلی در یک جشن که مستقیما از تلویزیون پخش می‌شود، اغلب در ماه مارس بعد از سال مربوطه و ۶ هفته پس ار اعلام اسامی نامزدین اعطا می‌شوند. این جشن بسیار مجلل و با شکوه است و تمامی مدعوین بر روی فرشی قرمز رنگ که توسط برجسته‌ترین طراحان مدروز آماده شده راه می‌روند. بر اساس تخمین‌ها هر سال بیش از یک میلیارد نفر به صورت زنده و یا ضبط شده این جشن را تماشا می‌کنند.

اما امسال مراسم اسکار برای ایرانی ها نگرشی دیگر داشت. امسال ، فیلم "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی ، جایزه بهترین فیلم خارجی در اسکار را از آن خود کرد. شما می توانید تمامی مراسم اسکار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید. همچنین امکان دریافت جداگانه قسمت "Foreing Language Film" که جایزه آن به اصغر فرهادی اهدا می شود نیز وجود دارد.

|مراسم با کیفیت عالی HD 720p و به صورت کامل به مدت زمان ۱۵۷ دقیقه می باشد|

|به همراه دانلود جداگانه قسمت دریافت جایزه فیلم "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی|

|فرش قرمز مراسم Oscars Red Carpet Live 2012 به پست افزوده شد|

|زیرنویس فارسی مراسم به پست افزوده شد|

 

 

– دانلود جداگانه دریافت جایزه اسکار فیلم "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی( کیفیت HD 720p جایگزین شد)

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود مراسم اسکار ۲۰۱۲ به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

– دانلود زیرنویس فارسی

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۳۰ روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

– دانلود فرش قرمز مراسم Oscars Red Carpet Live 2012 مراسم:

دانلود پارت ۱ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود