دانلود DVDFab x86/x64 12.0.4.4 + macOS – نرم افزار کپی انواع دی وی دی ها

4.7/5 - (3 امتیاز)

دانلود DVDFab یکی از آسان ترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های دی وی دی می باشد. فقط کافیست فیلم دی وی دی و یک دی وی دی خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم دی وی دی شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی دی وی دی خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های دی وی دی به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود. این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید.

دانلود-DVDFab

نرم افزار DVDFab از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد استفاده می کند. در واقع DVDFab یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک دی وی دی های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آن را کپی کنید. منو ها، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در دی وی دی شما باشد، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با دی وی دی می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید به جای یک کپی، هم زمان روی چند دی وی دی رایتر کپی کنید.

info

Packed with an impressive feature set, DVDFab is one of the top DVD copy and backup software applications available on the market. Highlights include DVD and video conversion, Blu-Ray decryption and DVD data recovery abilities. All of these, together with the DVD/Blu-Ray creation features make it one of the most versatile DVD management suites ever to meet its category.

DVDFab also has the ability to compress dual-layer discs to single-layer; it splits titles belonging to a dual-layer disc or to two single-layer DVDs and allows to burn the images to recordable discs.

The installation process completes in less than a minute and requires a system restart in order to function properly. The interface of DVDFab is easy to understand and to navigate; the main options are displayed on the left side, while the panel on the right is reserved for selecting the source and target and additional conversion/copying settings.

One of the most important and appreciated features of DVDFab is the DVD copy utility, which allows you to rip/copy/burn DVD content to blank discs, all the while preserving the quality of the original files.

سیستم مورد نیاز

Windows 8/7/Vista/XP (32-bit/64-bit)
Pentium II 500 MHz
512 MB of RAM
20 GB of Free Hard Disk Space
A DVD-R(W) or DVD+R(W) Drive
An Internet connection required to register DVDFab 9 products.

راهنمای نصب

آموزش نصب روش اول:

پس از اتمام نصب نرم افزار را اجرا نکنید. محتویات درون پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار خود کپی و جایگزین کنید. سپس نرم افزار را اجرا نمایید.

—————–

آموزش نصب روش دوم:

1) پس از اتمام نصب نرم افزار را اجرا نکنید. به پوشه Patch_Installer مراجعه کرده و فایل اجرایی مربوطه را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

2) پس از اتمام نصب فایل پچ، نرم افزار را اجرا کنید. نرم افزار با تیک فعال بودن تمامی امکانات برای شما نمایش داده خواهد شد. حتما دسترسی نرم افزار به اینترنت را باز بگذارید و هیچ فایل اجرایی از نرم افزار را بلاک نکنید.

—————–

آموزش نصب روش سوم (نسخه های قدیمی):

– ابتدا برنامه را نصب کرده و به هیچ عنوان آن را اجرا نکنید.

– فایل‌های DVDFab64.exe و loaderDVDFab64 را در محل نصب برنامه کپی کنید.

– فایل اجرایی loaderDVDFab64.exe را به‌صورت Run as Administrator اجرا کنید.

– توجه: ممکن است در اجرای اول برنامه با صفحه‌ای روبرو شوید که نرم افزار Pirate شده یا اصلاحا قانونی نیست. در صورت مواجه شدن با این صفحه، آن را ببندید.

– بعد از هر بار اجرای برنامه ممکن است با صفحه‌ی فعال‌سازی روبرو شود. در صورت مواجه شدن با این پیغام، فقط آن را ببندید.

نکته مهم: فایل DvdFab X64 Block IP 89.108.125.12.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و اجازه دهید عملیات را انجام بدهد. پس از اتمام عملیات، سیستم شما ریستارت خواهد شد. این فایل باعث می شود تا سرورهای نرم افزار در ویندوز شما بلاک شوند و اختلالات احتمالی در عملکرد نسخه کرک شده به حداقل برسد. لطفا دقت کنید که تنها یک بار اجرای این فایل، برای بلاک کردن سرورهای نرم افزار کافیست.

– نکته مهم دوم: به دلیل الزام اجرای نرم افزار فقط از طریق فایل loader، به هیچ عنوان نرم افزار را توسط شورتکات ایجادشده در هنگام نصب، اجرا نکنید. شما می توانید یک شورتکات از فایل loader برای خود بر روی دسکتاپ ایجاد کرده و توسط آن نرم افزار را اجرا نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com