دانلود دوره آموزش کار با Angular

اولین رای باشید!

در دوره آموزش Angular شما ماربران می توانند توسعه حرفه ای را یاد گرفته و با استفاده از برنامه Angular روند مناسبی را برای این منظور پیش بگیرید. شما کاربران می توانید ویژگی های Angular را با این دوره آموزش دیده و به جای صرف کردن مدت زمان زیادی در چند ساعت سرعت خوبی را در فراگیری Angular داشته باشید. کاربران می توانند انتظار خوبی را از این دوره داشته باشند و برای ایجاد جنبه بصری برنامه های خود از این دوره استفاده نمایند. چگونگی استفاده از ماژول های Angular و همچنین ساختار درست برای مسیر یابی و سرویس دهی مناسب HTTP از بخش های مهم این دوره آموزشی می باشد.
کاربران با دانلود فیلم آموزش Angular می توانند جنبه مناسبی از یک مرجع عالی برای یادگیری توسعه برنامه های وب را فرا گرفته و درک درستی از Angular داشته باشند. این درک درست است که می تواند ویژگی های کلی یک برنامه را برای توسعه دهنده فراهم نماید و یک دید عالی را برای کار به او بدهد. برای همین منظور نیز شما بیشتر روی پروژه های دوره کار می کنید تا بتوانید مفاهیم کلی و اصولی برنامه را به صورت عملی مشاهده کرده و آنها را به کار ببندید. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود فیلم آموزش Angular از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

عنوان مجموعه : Rapid Angular Training

مدرس : Mark Zamoyta

مدت زمان : ۳ ساعت و ۱۱ دقیقه

فرمت تصویری : AVC 1280×720

فرمت صوتی : AAC 44KHz 2ch

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

کاور-آموزش-Angular

دوره های آموزشی :

– بررسی دوره
– معرفی
– اجزا
– اجزای برنامه نویسی
– خدمات و ارائه دهندگان
– دسترسی به داده ها با HTTP و RxJS
– تشکیل برنامه ها
– مسیریابی و ناوبری
– ماژول و تدوین AOT و بارگذاری سریع آن
– ویژگی های اضافی Angular

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی عکس کلیک نمایید )

اسکرین-شات-آموزش-Angular

info

Description

This course is aimed at professional developers who are getting into Angular need a quick way to learn its features. Instead of long explanations, this course, Rapid Angular Training, cuts to the chase by quickly exposing you to the Angular features you need to know. You can expect to understand how to use Angular Components to create the visual aspect of your applications, learn about the various services built into Angular, such as routing and HTTP services, and learn how to structure your application into Angular Modules to best organize your code. Newer developers can also use this course to review features learned in the beginner Angular courses here on Pluralsight. By the end of this course, you’ll have a better grasp on Angular, plus this course acts as a great reference course for when you need help in a specific aspect of Angular.
Courses :
Course Overview
Introduction
Components
Programming Components
Services and Providers
Data Access with HTTP and RxJS
Forms
Routing and Navigation
Modules, AOT Compilation, and Lazy Loading
Additional Angular Features

اطلاعات فایل
  • حجم فایل: 350 مگابایت
  • تاریخ انتشار: October 2017
  • منبع: Pluralsight
  • قیمت: رایگان
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

Rapid Angular Training

دانلود از لینک مستقیم