دانلود بازی Angry Birds Space v1.0.0 برای PC

5/5 - (2 امتیاز)

جنگ همچنان ادامه دارد ! بعد از دزدی های خوک ها از تخم مرغ های پرندگان عصبانی ، ناگهان این پرندگان عصبانی خود را در یک نبردی در سرتاسر کهکشان می یابند ، که با خوک های فضایی محاصره شده اند. خوشبختانه پرندگان خشمگین دارای نیروهای ماورای طبیعه خود هنوز هم هستند و از آن استفاده میکنند… بازی پرندگان خشمگین در فضا شما را به ماجراجویی جدیدی در سیاره های مختلف منظومه شمسی و در جاذبه صفر دعوت می کند که شما را به یک بازی چشم نواز تا خرابی های ناگهانی سازه های خوکی دعوت می کند. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه CRD بازی|

|نسخه v1.0.2 بازی به همراه توضیحات به پست افزوده شد|

 

 

توضیحات نصب: پس از دانلود دقت داشته باشید که حتما آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل فشرده را اکسترکت نمایید. به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، فایل اجرایی موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. به اجرای بازی بپردازید. در منوی اصلی بازی ، در قسمت Activation Code که در پایین وسط صفحه قرار دارد ، یک کد ۱۶ رقمی شامل ۴ خط فاصله باید وارد نمایید. به عنوان مثال می توانید عبارت زیر را وارد نمایید:

THET-ALEV-LEFR-USWO

یا هر عبارت دیگری که مایل بودید. روش کرک و نصب بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

دانلود :  Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

نسخه v1.0.2 بازی:

کاربرانی که با نسخه بالا مشکل داشته و پس از مرحله ۱۶ امکان ادامه بازی را ندارند ، لطفا نسخه زیر را دانلود نمایند. پس از اتمام نصب این نسخه ، در پایان نصب به شما یک سریال نامبر داده می شود که این سریال را کپی کنید (بوسیله دکمه های CTRL+C) و سپس در محیط بازی در قسمت رجیستر وارد نمایند (بوسیله دکمه های CTRL+V). روش نصب و فایل فشرده تست شده و کاملا سالم می باشد.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود