دانلود بازی Rayman Origins برای PC (نسخه Razor1911 بازی)

اولین رای باشید!

همیشه در میان بازی های پر سر و صدای هر سال، بازی های ساده و بی ادعایی پیدا می شوند که گیمرهای زیادی را جذب خود می کنند. بازی Rayman : Origins هم یکی از همین بازی ها می تواند باشد. شاید ظاهر و تصاویر کارتونی بازی، این شبهه را بوجود بیاورد که این بازی مخصوص کودکان است، اما نگاهی به تصاویر و تریلر های این بازی حرف دیگری برای گفتن دارند ! تا کنون نسخه های مختلفی از سری بازی های Rayman راهی بازار شده اند. بازیکنان نسخه های اصلی و Spin-offهای متعددی از این بازی را تجربه کرده اند که هر کدام از آن ها حال و هوای خاص خودش را داشته است. در چند سال گذشته شخصیت Rayman با موجوداتی به نام Rabbids مشاهده شد که اتفاقاً بازی های بسیار هیجان انگیز و خنده داری بودند. از طرف دیگر، Rabbidها آنقدر محبوب شدند که دیگر نیازی به Rayman نداشتند و این موضوع، دلیلی شد که دیگر Rayman در بازی ای دیده نشود. اما سال گذشته Ubisoft فصل جدیدی را در بازی هایی که از روی این شخصیت ساخته می شدند، معرفی کرد. این بازی که در E3 سال ۲۰۱۰ رونمایی شد، یک عنوان دو بعدی با فضای فانتزی بسیار زیبا بود که بازیکنان قدیمی را یاد نسخه های کلاسیک این سری از بازی ها می انداخت. Rayman Origins قرار بود مانند چند نسخه از سری بازی های Sonic که توسط Sega به صورت دانلودی عرضه شدند، راهی بازار شود. اما پس مدتی بی خبری از این عنوان، مشخص نشد که چه اتفاقی رخ داد که سازندگان به یکباره اعلام کردند که این بازی روی دیسک عرضه می شود و دیگر خبری از بازی دانلودی نخواهد بود. این موضوع خبر خوبی بود، چرا که نشان می داد این عنوان، بازی ای است که می تواند همه را شگفت زده کند. بازی Rayman Origins توسط استودیوی Montpellier کمپانی Ubisoft ساخته شده است که قبلاً بازی Beyond Good & Evil را ساخته و بازیسازی مانند مایکل انسل (Michel Ancel) در آن فعالیت می کند. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه Razor1911 بازی|

|این نسخه مخصوص PC بوده و تبدیل شده از نسخه Wii نمی باشد|

 

 

RO بر خلاف نسخه های قبلی کمی آسانتر است، اما همچنان چالش برانگیز خواهد بود. بازی به صورتی طراحی شده که همه بتوانند آن را تجربه کنند و از آن لذت ببرند. کنترل بازی به نوعی است که کسی با آن مشکل نخواهد داشت و مبتدی ها درگیر این موضوع که چه دکمه ای به درد چه کاری می خورد، نمی شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، کلیت کنترل بازی از دو دکمه تشکیل شده و با آنالوگ هم می توان شخصیت بازی را حرکت داد. همچنین دکمه های Trigger و D-Pad هم کار خاصی در بازی انجام می دهند. کلاً با جمله "به همین راحتی، به همین خوشمزگی" می توان گیم پلی بازی را تفسیر کرد! از اطلاعاتی که درباره این بازی منتشر شده، مشخص شده که داستان این نسخه جواب بسیاری از سوالات اساسی سری بازی های Rayman را در خود قرار داده است. اگر تا کنون می خواستید بدانید که منابع ساخت نسخه های قبلی چه بوده و چرا بعضی اتفاقات در این سری از بازی ها افتاده اند، باید این نسخه را بازی کنید، چون نقش اساسی ای در این سری از بازی ها ایفا می کند. در واقع نسخه جدید، یکی از مهمترین نسخه ها از نظر داستانی خواهد بود. Ubisoft اعلام کرده که این نسخه تولد این سری از بازی ها را به نمایش درمی آورد.

 

گابریله شاراگر (Gabrielle Sharager) از Ubisoft به این موضوع اشاره کرده که این نسخه، تخم مرغ شانسی هواداران سری بازی های Rayman خواهد بود. همچنین RO بازی کاملاً تازه ای برای بازیکنان جدید خواهد بود. کسانی که می خواهند برای اولین بار این سری از بازی ها را تجربه کنند، به سرعت در فضای بازی غوطه ور خواهند شد. در محیط بازی اشیاء زیادی قرار دارند که بازیکنان باید آن ها را پیدا کنند که نقش مهمی در روند گیم پلی بازی ایفا می کنند و انواع و اقسام زیادی دارند. کاملاً مشخص است که قرار است یک بازی پلتفرمر کلاسیک را در این نسخه شاهد باشیم. از دیگر قابلیت هایی که در این بازی قرار گرفته، این است که می توان قدرت شخصیت های بازی را ارتقاء داد که به جذابیت های بازی افزوده است. این مسئله به شما کمک می کند که بتوانید بازی را ادامه بدهید و به پایان برسانید. Rayman Origins را می توان به صورت چهار نفره بازی کرد. این بازی به صورت آنلاین و آفلاین قابل بازی خواهد بود و بازیکنان می توانند در شرایط مختلف این بازی را با دوستانشان بازی کنند.

منبع توضیحات: پردیس گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

SUPPORTED OS: Windows® Vista / Windows® XP / Windows® 7 SP1
PROCESSOR: 3 GHz Pentium® 4 or AMD Athlon™ 3000 (Intel Core2Duo E4400 @ 2.00 GHz or AMD Athlon64X2 3800+ @ 2.00Ghz recommended)
RAM: 1 GB Windows XP ; 1.5 GB Windows Vista / Windows 7 (2GB recommended)
VIDEO CARD: 128 MB latest DirectX® – compliant (see supported list*)
SOUND CARD: DirectX 9.0-complaint sound card
DIRECTX VERSION: latest DirectX® 9.0c (included on disc)
HARD DISK: 2,5 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، دقت داشته باشید که باید DirectX10 حتما بر روی سیستم شما نصب باشد و سپس به اجرای بازی بپردازید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Uploadbaz    Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Uploadbaz    Peeje    Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Uploadbaz    Peeje    Rapidshare    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود