دانلود دوبله فارسی انیمیشن شرک ۳ – Shrek the Third 2007

اولین رای باشید!

 

Shrek the Third BDRip (2007) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 1080p می باشد|

 

 

نام انیمیشن: Shrek the Third – شرک ۳

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۷

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم: ۹۸۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: وقتی‌که پدر زن تازه شرک مریض شده و می‌میرد شرک وارث تاج و تخت او در سرزمینبسیار بسیار دور می‌شود. او که دل خوشی از این منصب جدید ندارد و می‌خواهد همانتالابی را که دوست دارد بازپس بگیرد،الاغ و گربه چکمه‌پوش را خبر می‌کند تا شاه یاغیآرتی،را دوباره بر تخت بنشانند اما از آن طرف پرنسس فیونا گروهی از دوستان سلطنتی‌اش را جمع می‌کند تا با یک کودتا شاهزاده جذاب را پادشاه کنند و …

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود :    Uploadbaz    Rapidshare    Direct Link

 

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود