دانلود بازی Binary Domain برای PC

3/5 - (2 امتیاز)

Binary Domain یک اکشن سوم-شخص استاندارد است که مانند آن را در بسیاری از بازی های موجود در بازار می توانید مشاهده کنید، اما المان هایی در این بازی وجود دارند که باعث شده این عنوان دارای قسمت هایی باشد که مخصوص به خودش است. در نگاه اول، BD شباهت زیادی به بازی Vanquish دارد. البته این شباهت به این دلیل است که در هر دوی این بازی ها تفکر ژاپنی موج می زند و این موضوع یعنی اینکه مبارزه با موجوداتی بسیار بزرگ و عجیب و غریب حتماً در بازی قرار دارد. اما BD یک روند اکشن بسیار خوب را پیش روی شما قرار می دهد. اکشن بازی شامل مبارزه با ربات های مختلف و Boss Fightهایی می شود که مانند آن را در کمتر بازی ای می توانید مشاهده کنید. در طول بازی همیشه، هم گروهی شما در کنارتان قرار دارد و آماده است که دستورات شما را اجرا کند. یکی از قسمت های جالب توجه بازی این است که اگر میکروفن داشته باشید، می توانید دیالوگ های خاصی را که برای دستور دادن هم تیمی هایتان است را بیان کنید.

| نسخه معتبر SKIDROW برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox بازی با حجم ۳٫۸ گیگابایت|

 

 

 

داستان Binary Domain یکی از رویاهای دیرینه انسان ها را به واقعیت تبدیل کرده که در آن بشر موفق به ساخت ربات هایی شده که ظاهری همانند انسان ها دارند و حتی توانایی درک احساس نیز به آن ها داده شده است. ربات هایی که حتی خودشان نیز فکر می کنند که یک انسان واقعی هستند و مانند سایر انسان ها برای خودشان زندگی دارند و در مقام های مختلف فعالیت می کنند. اما اتفاقی مرموز باعث می شوند که این جریان به یک بحران غیر قابل تصور برای نسل بشر تبدیل شود. دولت آمریکا برای اینکه بتواند جلوی این تهدید را بگیرد، گروهی را راهی ژاپن می کند.

ژاپن جایی است که خالق این ربات های بسیار پیشرفته در آنجا زندگی می کند، اما تنها تصویری که از او موجود است، مربوط به ۴۰ سال پیش از این اتفاقات می شود. بازیکنان در نقش این گروه حرفه ای که در قبال گرفتن پول، مأموریت های مختلفی را انجام می دهند، راهی ژاپن می شوند تا راه حل مبارزه با این ربات ها را پیدا کنند و پرده از راز این ماجرا بردارند. داستان بازی، گر چه در نگاه اول کلیشه ای است، اما رفته رفته بازیکنان را جذب خودش می کند. اتفاقات جالبی در بازی رخ می دهند که همه چیز را بسیار هیجان انگیز می کنند. تیم سازنده این بازی، همانند سری بازی های Yakuza داستان بسیار خوبی را برای این عنوان خلق کرده اند که باعث شده بازی کشش بسیار بالایی در جذب بازیکنان داشته باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core 2 Duo @ 2.66 GHz or AMD equivalent

RAM : 2GB RAM (XP)/3GB RAM (Windows 7 / Vista)

Graphic : NVIDIA GeForce GT220 (512MB) / ATI Radeon HD 2600 XT (512MB)

HDD : 8 GB Free

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Intel Core i5 @ 2.66 GHz or AMD equivalent

RAM : 3GB RAM

Graphic : NVIDIA GeForce GTX 460 (1GB) / ATI Radeon HD 5750 (1GB)

HDD : 8 GB Free

 

تصاویر محیط بازی :

reckoning screenshots 01 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 03 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 reckoning screenshots 04 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

reckoning screenshots 03 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 reckoning screenshots 04 small دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازی Kingdoms Of Amalur: Reckoning برای XBOX360 دانلود کرک بازی به صورت جداگانه

 

– دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

نسخه فشرده ۳٫۸ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. بازی کرک شده توسط گروه SKIDROW می باشد و برای نصب این نسخه نیاز به حداقل ۱گیگابایت فضای خالی رم و ۶ گیگابایت فضای خالی هارد دارید. دقت داشته باشید که در هنگام اکسترکت پارت ها و نصب بازی آنتی ویروس شما غیرفعال باشد تا در اجرای بازی به مشکل برخورد نکنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از نسخه فشرده این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود