دانلود بازی Game of Thrones Episode 6 برای PC

اولین رای باشید!

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 6 PC-CODEX

|قسمت ششم به صورت جداگانه Episode.6.only ^^ nosTEAM ^^ اضافه شد|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP Service Pack 3
Processor: Core 2 Duo 2GHz or equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: ATI or NVIDIA card w/512 MB RAM
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space
Sound Card: Direct X 9.0c sound device
Additional Notes: Not Recommended for Intel integrated graphics

 

تصاویری از محیط بازی:

 

 

caution دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

=========================================

CODEX Release

 

download دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PCدانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

 

=========================================

^^nosTEAM^^ Release

 

قسمت ششم به صورت جداگانه توسط گروه nosTEAM عرضه شد. شما برای اجرای این نسخه، نیاز به ۵قسمت قبل بازی دارید. برای نصب، تنها کافیست فایل های زیر را دانلود کرده و محل نصب را محل نصب شده بازی خود قرار دهید تا قسمت ششم به بازی اضافه شود. روش نصب و فایل های فشرده کاملا تست شده و سالم می باشند.

 

download دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PCدانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود